امیر حسین صادقی، مدافع تیم استقلال در جریان بازی با استقلال صنعتی دچار اشتباه شد اما برای دربی در ترکیب قرار دارد.

گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی  اعلام کرد که صادقی مقصر اصلی دریافت دو گل تیم استقلال در بازی با حریف بوده اما وی در جریان تمرینات تلاش کرد تا بازیکنی را به عنوان جانشینی وی برگزينند، اما این اتفاق رخ نداد و بازیکن به عنوان جانشینی صادقی برای حضور در ترکیب خطر دفاعی ابی ها وجود ندارد.

 شایان ذکر است، صادقی تجربه دربی دارد و شرایط به گونه  ای است که قلعه نوعی می تواند ار این بازیکن استفاده نکند، به همین دلیل وی اعلام کرده است که صادقی باید با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس برود و از نظر روحی و فنی با شرایط مشابه بازی با استقلال صنعتی روبرو شود زیرا اگر این اشتباهات تکرار شود قلعه نوعی وی را نمی بخشد.

هافبک استقلال در آزادی تیمش را تشویق می کند

بیک زاده، دچار مشکلات جدی شده است زیرا وی در جریان بازی با استقلال صنعتی دچار شکستگی از ناحیه بینی شده و نمی تواند در دربی  استقلال را همراهی کند. گفتنی است، قلعه نوعی اعلام کرد که وی  علی رغم شکستگی با آمادگی از سوی پزشکان خود را برای این بازی آماده کند اما این اتفاق رخ نمی دهد و علی رغم تلاش و اعلام به پزشکان این بازیکن برای بازی فوق آماده نمی شود. این بازیکن  اعلام کرده است که قصد دارد در آزادی تیمش را تشویق کند تا روحیه بگیرند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار