مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر و تنکابن خطاب به اعضای شوراها گفت: خدا را همیشه به یاد داشته و تنها دغدغه شما باید انجام وظایف‌تان در چارچوب قانون باشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر و تنکابن صبح امروز در جمع شوراهای این شهرستان با اشاره به حساسیت و اهمیت جایگاه مشورت و نیز شوراها اظهار کرد: اگر در این جایگاه قرار گرفته‌اید از رای‌هایی است که مردم به شما داده اند.

تسخیری افزود: باید از هر تلاش، خدمت و فرصتی برای پیشرفت و آسایش مردم مضایقه نکرده و وعده‌ای ندهید که نتوانید به آن عمل کنید زیرا مردم را از جایگاه و سمتی که به شما داده‌اند مایوس می‌کنید.

وی اظهار داشت: خدا را همیشه به یاد داشته و تنها دغدغه شما باید انجام وظایف‌تان در چارچوب قانون باشد که اگر به این سمت نروید بیراهه و حاشیه‌ها تصویر شما را مخدوش می‌سازد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر و تنکابن با اشاره به دوری‌ جستن اعضای شوراها از تفرقه و تک روی، خاطرنشان کرد: پایه و مبنای اصلی کار شما مشورت است و مشورت با همدیگر است که موجب اخذ تصمیم‌های درست و بهینه برای روستا، منطقه و شهرستان شما می‌شود.

وی درباره سختی این راه گفت: مردم را از خود بدانید و هرگز آنها را از خود نرانید تا بتوانید به حول و قوه الهی گام‌های بلند و سنگین بردارید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.