دکتر محمد حسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس کمیته خیّرین وزارت علوم بر ادامه سیاستها و توسعه فعالیتهای وزارت علوم در حوزه خیّرین با انسجام، برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر تاکید کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر امید با اشاره به نقش بی بدیل و خدشه ناپذیر خیّرین در آموزش عالی، کمک و حمایت آنها را زمینه ساز رشد و توسعه زیرساختهای دانشگاهها و به تبع آن پیشرفت علمی کشور دانست.
وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون اقدامات مثبت و ماندگاری توسط خیّرین در دانشگاههای مختلف کشور صورت گرفته است، خواستار مشارکت و همراهی بیش از پیش خیّرین در عرصه آموزش عالی کشور شد.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و اقداماتی که در کمیته خیّرین وزارت علوم انجام خواهد شد، در آینده شاهد رشد بیشتر مشارکتهای خیّرین و واقفین باشیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجایی که حضور خیّرین و واقفین در دانشگاههای پیشتاز دنیا دارای آثار فراوان بوده است، یکی از اولویتهای اساسی وزارت علوم را ایجاد بستر مناسب برای حضور بیشتر خیّرین و واقفین در عرصه آموزش عالی کشور میدانیم./ح 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار