شاخص کیفیت هوا به غیر از مناطق پر تردد و شلوغ در سایر نقاط در شرایط سالم باقی است.

 به  گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت آلاینده های منواکسید کربن ذرات معلق کمتر از ده میکرون و ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته و بر میزان غلظت آلاینده های ازن و دی اکسید گوگرد افزوده شده است.

براساس این گزارشات: به این ترتیب میانگین غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از ایستگاه های ستاد بحران، پارک رازی، پارک سلامت و پارک قائم به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در سایر ایستگاه های در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط سالم است.


به دلیل اینکه شاخص کیفیت هوا برای آلاینده های دی اکسید نیتروژن عدد بالای 200 را در نظر گرفته است در تحلیل و پیش بینی ایستگاه هایی که مقدار اطلاعات آن کمتر از 200 می باشد منظور نمی گردد.

گزارش هواشناسی و پیش بینی نشان می دهد گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی صاف تا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد می باشد به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا به غیر از مناطق پر تردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند.

بر اساس گزارش رسیده ؛ اقدامات بهداشتی آلاینده ها ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در مناطق نا سالم برای گروه های حساس افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس تشدید بیماری قلبی و ریوی مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماری های قلبی ریوی و افراد مسن است./ع2
برچسب ها: آلودگی ، هوا ، غلظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار