تكواندوكار تيم حفاري گفت: در صورتي كه باشگاه حفاري تا آخر اين ماه با بازيكنان تسويه حساب نكند، از آن ها شكايت مي كنيم.

فرزاد عبدالهي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب عنوان كرد: فعلاً پولي از قرارداد سال قبل خود را دريافت نكرده ايم، اما حفاري براي ليگ امسال ثبت نام كرده است.

تکواندوکار تيم حفاري افزود: منتظر بودجه جديد حفاري هستيم و صحبت كرده ايم كه اگر تا پايان شهريور قرارداد سال قبل اعضاي تيم تسويه نشود، از باشگاه حفاري شكايت مي كنيم.

وي در خصوص حضور تيم حفاري در ليگ برتر تصريح كرد: تيم حفاري فعلاً ثبت نام كرده اما طبق آيين نامه مسابقات تا قبل از شروع فصل بايد بدهي خود را پرداخت كند در غير اين صورت اجازه حضور در مسابقات را نخواهد يافت.

** اولويتم با حفاري است

وي در مورد حضور مجدد در تيم حفاري گفت: هنوز مشخص نيست در تيم حفاري باشم و بايد در اين مورد مذاكره كنيم. از حفاري و تيم هاي ديگر براي فصل جديد ليگ برتر پيشنهاد دارم و اولويتم اولم با حفاري است.

عبدالهي در خصوص وضعيت كادر فني حفاري در ليگ امسال خاطرنشان كرد: شنيده ام كه مصطفي جشن ساز به عنوان مدير فني و سيد مهرداد ركني به عنوان سرمربي براي اين فصل مسابقات انتخاب شده اند.

** پيگير پاداش جام جهاني هستيم

قهرمان تكواندوي جهان در خصوص حذف نام تكواندوكاران از پاداش وزارت ورزش و جوانان گفت: پيگير اين موضوع هستيم و همه اعضاي تيم ملي كه سال گذشته نائب قهرمان مسابقات جام جهاني شده اند نسبت به اين موضوع ناراحت هستند به همين دليل با پورعليفرد مدير كل پشتيباني وزارت ورزش صحبت كرده ايم تا به آن رسيدگي شود.

** شانس مدال آوري تكواندو در المپيك بيشتر مي شود

دارنده مدال طلاي مسابقات جهاني 2011 كره جنوبي در خصوص افزايش سهميه تكواندو در بازي هاي المپيك عنوان كرد: با افزايش سهميه تكواندو در بازي هاي المپيك شانس حضور ايران و كسب مدال در اين رشته افزايش يافته و قرار است بر اساس ليست اعلامي فدراسيون جهاني، بازيكنان در رقابت هاي انتخابي شركت كنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار