مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دنیا تشنه اسلام ناب محمدی است و در این راستا طلاب و روحانیون بسیجی باید با تمام توان به تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام بپردازند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی امروز در نخستین کارگاه آموزشی سرمربیان و مربیان حلقه‌های صالحین سازمان بسیج طلاب و روحانیون سراسر کشور به ایران سخن پرداخت و با اشاره به شرایط عرصه بین الملل و هجمه‌های موجود نسبت به دین مبین اسلام تاکید کرد: امروز گفتمان لیبرالیستی به مقابله با ما آمده است و دشمنان اسلام در حال ترویج اسلام آمریکایی هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های وهابیت و خرده گفتمان‌هایی حجتیه‌ها و نوحجتیه‌ها اضافه کرد: در چنین شرایطی روحانیون و طلاب بسیجی وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید به این وظیفه جامه عمل بپوشانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز دنیا تشنه اسلام ناب محمدی است و در این راستا طلاب و روحانیون بسیجی باید با تمام توان به تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه باید اسلام ناب محمدی در بسیج حاکم شود یادآور شد: بسیج طلاب و روحانیون از مهم‌ترین اقشار در بسیج به شمار می‌روند و در تحقق اهداف و رسالت مهمی که بسیج بر دوش دارد نقش آفرین هستند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور نیز در این مراسم اهداف و برنامه‌های این سازمان را تشریح کرد و اظهار داشت: این سازمان وظیفه پاسخگویی به نیازهای معرفتی و دینی اقشار مختلف بسیج را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در دوره آموزشی طرح صالحین ادامه داد: بهره مندی از نظرات مربیان حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌های این دوره آموزشی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.