مدیر کل فرهنگی موسسه دارالحدیث از انتشار 600جلد کتاب در این موسسه در 20سال اخیر خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‎الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر کل فرهنگی دارالحدیث در جمع خبرنگاران با اشاره به سابقه 20ساله موسسه علمی و پژوهشی دارالحدیث گفت: این موسسه دو دهه است که اقدام به تولید آثار فاخر در زمینه موضوعات قرآنی و حدیثی نموده به طوری که به یکی از مهمترین نهادهای این حوزه در جهان تشیع تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود: این موسسه با ایجاد دانشگاه و پژوهشگاه قرآن و حدیث به تربیت طلاب، پژوهشگران و دانشجویان در زمینه قرآن و حدیث اقدام می‌کند که در این زمینه نیز پژوهش های فاخری را عرضه کرده است.

حجت‎الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهارکرد: این موسسه تا کنون فعالیت‌های گسترده‌‌ای در زمینه تولید آثار فاخر پژوهشی در زمینه قرآن و حدیث انجام داده که خروجی آن تولید بیش از 600جلد کتاب علمی در این زمینه است.

مدیر کل فرهنگی موسسه دارالحدیث یادآورشد: حضرت امام رضا(ع) گنجینه معارف اسلامی است که بررسی ابعاد شخصیتی این حضرت نیازمند سالها کار پژوهشی تخصصی است.

وی گفت: معارف رضوی در حوزه اخلاق، اقتصادی، سیاسی، تحولات پایه تاریخی، فرهنگی و... باید مورد بررسی و تحقیق و پژوهش قرار گیرد و باید این آثار به جامعه عرضه شود.

مدیر کل فرهنگی موسسه دارالحدیث گفت: در این راه مرکز تخصصی حدیث و انجمن علمی حدیث حوزه نیز در برگزاری این همایش با این موسسه همکاری می‎کنند./س

برچسب ها: قم ، دارالحدیث ، انتشار ، شش ، هزار ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.