مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: هیات های تجاری و بازاریابی داخلی شهرک های صنعتی کشور از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی ( ifood 2013 ) بازدید ميكنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علی سلیمانی با بیان این مطلب اظهارداشت: تاکنون هیات های تجاری و بازاریابی شرکت شهرک های صنعتی استان های کرمان، فارس،سيستان و بلوچستان ،گلستان ،هرمزگان و یزد به منظور بازدید از نمایشگاه ifood 2013 اعلام آمادگی كرده اند.

وی افزود: شرکت شهرک های صنعتي استان های کرمان و هرمزگان در نمایشگاه مشارکت داشته تا به ارائه توانمندی های استان خود در زمینه صنایع غذایی بپردازند.

سلیمانی با بیان اینکه با توجه به فرصت باقیمانده احتمال حضور هیات های تجاری از سایر استان ها نیز وجود دارد، گفت: با برنامه ریزی های ستاد برگزاری این نمایشگاه، هیات های تجاری خارجی از کشورهای افغانستان، تاجیکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی( ifood 2013 ) که از حمایت شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمالشرق کشور برخوردار است، از 12 الی 15 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.ifoodexpo.com مراجعه و یا با ستاد برگزاری این نمایشگاه با شماره تلفن های 7609 310 0915 و یا 4 - 8920060 0511 تماس بگیرند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.