معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 10 از ثبت نام 25 هزار نفر در جشنواره شکوفا (شهروند کارآمد و فناوري اطلاعات) خبر داد.

اميرحسين بهاري صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: گسترش نهادهاي اجتماعي، کانون ها و مراکز فرهنگي در کنار توسعه فضاهاي شهري از رويکردهاي شهرداري تهران است و در اين راستا اجراي جشنواره شکوفا طرحي نتيجه محور با تاکيد بر it و فن آوري اطلاعات است اين چنين راهبردي در فضاهاي شهري گام ارزشمند براي تبديل ايده ها به پديده هاي نوني در زندگي شهري است.
وي در ادامه افزود: استفاده از ساختارهاي نوين و سازه هاي جديد براي تقويت بنيادها، پرورش نهادهاي اجتماعي محله و ارتقاي زمينه هاي اخلاقي، ديني، فرهنگي و اجتماعي محلات با تاکيد بر ضرورت توجه به مسائل اجتماعي، توسعه زمينه هاي فرهنگي و عناصر ارتباطي سالم براي دانش اندوزي در حوزه it ، پرورش و تقويت هم فکري و هم انديشي ازدستاوردهاي اين جشنواره است.
وي در ادامه تصريح کرد: عضوگيري کانون هاي 7گانه بازي هاي رايانه اي، روباتيک، وبلاگ نويسي، برنامه نويس، موبايل، مهارت هاي رايانه اي، طراحان گرافيکي، رسانه هاي ديجيتال آغاز شد و تاکنون 25 هزار نفر از اقشار مختلف در اين جشنواره ثبت نام کرده اند.
وي اذعان داشت: اين جشنواره با هدف ايجاد و گسترش زمينه براي پرورش خلاقيت ها و ابتکار براي کارآفريني، ايجاد زمينه هاي پويايي، سرزندگي و نشاط، افزايش سطح کيفيت زندگي اجتماعي، پرورش و تقويت زمينه هاي ارتباطي و رفتارهاي محله اي، برنامه ريزي فرهنگي در چارچوب هويت بخشي به فرهنگ محله برگزار مي شود.
بهاري صفت خاطرنشان کرد: تمام پرتال هاي منطقه به صورت فعال و با اطلاعات و امکانات کامل محله اي به نشاني www.mytehran.irدر اختيار شهروندان منطقه قرار گرفته است اميدواريم به پشتوانه توسعه زيرساختهاي معنوي و جلب مشارکت هاي شهروندان در عضويت در کانون ها زمينه براي شکوفا شدن حسن مطلوب و افزايش کيفي زندگي فراهم شود./ف
 
برچسب ها: شهروند ، جشنواره ، شکوفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار