رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم گفت: مهم‌ترین وظیفه نهاد رهبری در دانشگاه فراهم‌سازی بسترهای مناسب جهت بالندگی افسران و سربازان جنگ نرم می‌باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی طی سخنانی اهداف و برنامه‌های نهاد رهبری دانشگاه قم و دانشگاه‌های استان قم را تشریح نمود.
رئیس نهاد رهبری دانشگاه قم، استفاده از موقعیت‌ها و فرصت‌ها را بسیار ضروری دانست و افزود: شرایط فعلی دانشگاه‌ها زمینه مناسبی را جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی فراهم نموده است و از همین رو، رویکردهای فرهنگی از اولویت‌های هر دانشگاهی باید باشد.
حجت‌الاسلام دکتر محمدمهدی کرمی اظهار داشت: اهتمام به وفاق، همدلي و فضاي صميمي بين مجموعه دانشگاهيان می‌تواند موجب ارتقاء سطح آگاهی استادان و دانشجویان شود که در نهایت به تعظیم شعائر دینی و انقلابی و سطح معرفت دینی دانشگاهیان منجر می‌شود.
وی رصد دائمي فرصت‌ها، تهديدات و تحولات فرهنگي، فكري دانشگاه را از وظایف ذاتی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها توصیف کرد و خاطرنشان کرد: نهاد رهبری در دانشگاه‌ها همیشه پشتیبان و حامی نیروهای ارزشی و علاقه‌مند به انقلاب و نظام اسلامی می‌باشد.
رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قم، ادامه داد: بینش و بصیرت سیاسی از نیازهای ضروری جامعه دانشگاهی است که تعمیق آن از وظایف انکارناپذیر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها می‌باشد که در همین راستا فراهم‌سازی بسترهای مناسب جهت بالندگی افسران و سربازان جنگ نرم صورت می‌پذیرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.