نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در عرصه تربیتی، علمی و اعتقادی نسل آینده ضرر‌ده نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی  در دیدار معاونان آموزشی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در اردبیل اظهار داشت: سرمایه‌گذاری برای ارتقای توان علمی و اعتقادی قشر فرهنگی و آینده‌سازان جامعه از اهمیت و نقش موثری در سلامیت جامعه برخوردار است.

وی گفت: داشتن محیط سالم برای تحصیل و تعلیم و تربیت از ضروریات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است و در این عرصه باید مراقبت کرد تا راه را به خطا نرویم.

وی راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان را کار ارزشمند و مفید توصیف کرد و یادآور شد: فرهنگیان کار خطیری را در تربیت جامعه بر عهده دارند و در این رسالت عظیم آنچه که مهم و اساسی به نظر می‌رسد خروجی این دانشگاه است که باید معلمانی را تربیت کند که بتوانند نسل آینده را متناسب با ذائقه و خواسته معنوی و ارزشی تربیت کرده و تحویل جامعه دهد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به حساسیت موضوع تربیت و نظام شایسته آموزش و پروش گفت: همه باید تلاش کنیم تا فضای تربیتی سالم و سازنده در جامعه شکل گرفته و زمینه تحول همه افراد جامعه به معنای واقعی و درست فراهم آید.

وی در ادامه سنگین‌ترین هجمه دشمنان را در مقطع کنونی در کنار تحریم‌های اقتصادی، توطئه‌های تربیتی و نرم دشمنان توصیف کرد و افزود: قصد دشمن از این منظر آن است که اساس و پایه‌های تربیت دینی، معنوی و ارزشی ما را دچار تزلزل کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، سرمایه ، گذاری ، در ، عرصه ، تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.