در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۶/۱۵ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

برای اندرویدی ها؛

بدون آنکه زخمی شوید اسکیت بازی کنید + دانلود

بازی پرطرفدار True Skate ساخت شرکت True Axis طراحی شده تا شما را سوار بر اسکیت کند و در مکان های مختلف شهر به گردش درآورد. کنترل یک اسکیت به عهده شما قرار گرفته است و باید با تمرکز کامل اسکیت را در پیست های بازی به حرکت در آورید، از موانع و پله ها عبور دهید و به مقصد برسانید.

 



 


بازي هيجاني Dirt Karting + دانلود

Dirt Karting v1.0

 

بازي بسيار هيجان انگيزي است كه آدرنالين خود شما را افزايش ميدهد. در اين بازي مي توانيد يك مسابقه جذاب را در مسير هاي متفاوت تجربه كنيد.



 


 

برای رایانه؛

بازی شلیک توپ های رنگی + دانلود

Color balls solitaire نام بازی توپ های رنگی است که در آن باید حداقل سه توپ هم رنگ را طوری قرار دهید که با هم تماس داشته باشند تا منجر به حذفشان شود. شما باید تا قبل از پایین آمدن توپ ها و برخوردشان با لوله ی تفنگ با کنار هم قرار دادنشان مانع شوید در غیر این صورت می سوزید و بازی از اول آغاز می شود.

 



 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


پازل خرس های حبابی + دانلود بازي

در این بازی شما باید به این خرس تنبل کمک کنید تا با پرتاب کردن حباب های رنگی شبیه هم حباب های دیگر را از بین ببرد و امتیاز زیادی را نیز کسب کند این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی را می توانید بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


مجموعه بازی‌های فلش برای رایانه (۷)

بازي‌هاي ساده كه ساعت‌ها شما را سرگرم مي‌كنند+ دانلود

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است تا در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته ورزشی را برای شما کاربران دریچه گردآوری کنیم.

 

 

 


 

برای اندروید

این بازی شما را به یک راننده ی کارتینگ تبدیل می کند + دانلود

اگر از دوستداران رانندگی و مسابقه با ماشین های کوچک هستید، این بازی می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. باید در مکان های شگفت انگیز و منحصر به فرد به رقابت بپردازید، تلاش کنید تمامی رقیبان را پشت سر بگذارید.  حالت های گوناگونی در بازی وجود دارد  که شما می توانید هیجان هر یک را به صورت جداگانه تجربه کنید.
 

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

مجموعه بازی‌های فلش برای رایانه (۸)

بازی های ساده كه ساعت ها شما را سرگرم مي كنند + دانلود

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است تا در اینجا مجموعه ای از جذاب ترین بازی های فلش در دسته رقابتی و مسابقه ای را برای شما کاربران دریچه گردآوری کنیم.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


در گوشی هوشمندتان بولینگ بازی کنید + دانلود

ورزش بولینگ یکی از جذاب ترین رشته های ورزشی است که به دلیل هزینه های این ورزش و محدودیت های موجود، بسیاری از افراد نمی توانند این ورزش را انجام دهند و ما برای دوستداران بولینگ، بازی این ورزش را آماده کرده ایم. مهارت خود را در نشانه گیری به حریفانتان نشان دهید و سعی کنید قهرمانی مسابقات بولینگ را به دست بیاورید، بازی دارای 199 مرحله ی جذاب و هیجان انگیز است.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

براي اندرويد؛

خاطره های کودکی اين بار در گوشي همراه؛ بازی تام و جري + دانلود

همه ی شما تام و جری دو شخصیت کارتونی محبوب دهه های اخیر را می شناسید، که همیشه جری با هوش و ذکاوتی که به خرج میداد موفق می شد تام را شکست بدهد.
از کودکی تا کنون یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی کودکان سراسر جهان بوده است ، که خاطرات زیادی را برای آن ها رقم زده . به دلیل محبوبیت بالای این کارتون، بازی جذابی از این موش و گربه ی کوچک برای رایانه ها تهیه شده بود که نتوانست انتظارات را برآورده کند ، اما این بار تولید کنندگان تصمیم به تهیه ی نسخه ی اندرویدی بازی تام و جری با نام Tom & Jerry Mouse Maze گرفتند که بر خلاف نسخه ی رایانه ای ، بازی بسیار جذاب تولید شده است.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

بازی "ضربات پنالتی" برای گوشي هاي جاوا + دانلود

اگر دوستدار فوتبال یا ضربات جذاب پنالتی هستید، حتما این بازی Penalty 1.1 برای گوشی خود دانلود کنید. تیم منتخب خود را بردارید و آن را آماده مسابقات جام جهانی کنید، برای پیروزی و قهرمانی سخت بکوشید و ضربات پنالتی را با نهایت دقت به سمت دروازه حریفان بزنید.

 
 

 


قدرت نشانه گیرتان را بسنجید + دانلود بازی

اگر از عاشقان نشانه گیری و خطر پذیری هستید، حتما این بازی Throwing Knife 2 را ازصفحه دریچه دانلود کنید. در این بازی شما باید چاقو ها را به سوی اهداف پرتاب کنید، مراقبت باشید با پیشرفت در بازی به جای استفاده از سیبل از انسان ها و حیوانات زنده استفاده می شود و با کوچک ترین خطا سبب مرگ انسان ها و حیوانات می شوید
 
 

 

 

 



 


 
 
هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید
 
گردآوری: سالار واعظی
  دریچه فناوری اطلاعات را در فارس توییتر دنبال کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حبیب اله مرادی
۱۴:۱۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
بسیار خوب است
Germany
مهدی
۱۵:۵۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
سلام.لطفا بازی و برنامه هم برای سیمبین بذارید.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۲۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
سالم این بازی های فلش چجوری اجرامیشن بابرنامه وین راراجرانمیشن چکارکنم؟خواهشاجواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۷:۱۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
با سلام.درآستانه سال تحصیلی جدید نرم افزار های درسی (مثل شیمی،فیزیک،زیست،آزمایشگاه های مجازی و ...)برای جاوا بذارین.
باتشکر فراوان.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۳۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
لطفا نرم افزارهاي جاوا براي موبايل بيشتر بذاريد .ممنون ميشم اگر اين كار را انجام دهيد