سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری گفت: با درخشش بازیکنان به مرحله دوم جام حذفی فوتبال کشور صعود می کنیم.

شریفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در آستانه بازی تیمش مقابل استقلال نوین قزوین در جام حذفی فوتبال کشورافزود: بازیکنان در شرایط بسیار خوبی به سر می برند و آماده این بازی حساس هستند.

وی تصریح کرد: تیم برای آمادگی بیشتر در لیگ و همچنین رقابت های جام حذفی تمرینات و اردوی مناسبی را پشت سر گذاشت تا با پیروزی مقابل حریف به مرحله بعد صعود کند.

سرمربی فوتبال شهدای ساری با اشاره به برگزاری چند دیدار دوستانه و تدارکاتی تیمش گفت: بازیکنانم در دیدارهای تدارکاتی و دوستانه در برابر حریفان قدر خوب نشان دادند و اگر همین شرایط و روند را در لیگ ادامه دهند، موفق خواهند شد.

شریفی با اشاره به رقابت تیمش در دو رخداد مهم کشوری افزود: تیم شهدای ساری برای نخستین بار در کشور باید هم در لیگ و جام حذفی فوتبال کشور به مصاف حریفان برود.

وی در پایان با اشاره به توانمندی خوب و بالای بازیکنانش تصریح کرد: با همت بازیکنان و تشویق هواداران به راحتی می توانیم مقابل حریف در جام حذفی کشور پیروز شویم.

تیم شهدای ساری در دور نخست رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور چهارشنبه 13 شهریور از ساعت 17 در استادیوم شهید متقی میزبان استقلال نوین قزوین است./س

برچسب ها: جام ، حذفی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.