اسطوره کشتی جهان و المپیک گفت: کشتی گیران نسبت به گذشته روی تشک فن اجرا نمی کنند.

امامعلی حبیبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری  افزود: در حال حاضر کشتی گیران روی تشک همدیگر را هل می دهند تا امتیاز بگیرند وفن زیبای کشتی را انجام نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه دیگر کشتی هبجان گذشته را ندارد، ابراز داشت: به خاطر عدم اجرا فن و کاهش کیفیت کشتی کمیته المپیک خواهان حذف کشتی از المپیک شده بود.

حبیبی گفت: ما هم زمانی کشتی گیر بودیم و به این ورزش مادری عشق می ورزیم و همچنین حذف کشتی از المپیک همچون دیگر کشتی گیران محکوم می کنیم و حرکت کمیته ملی المپیک را قبول ندارم.

اسطوره و نابغه کشتی جهان در ادامه افزود: در دوران ما ستاره ها کشتی دنیا ظرف یک دقیقه کشتی گیران با اجرای فن زیبا حریفشان را خاک و ضربه فنی می کردند.

وی تغییر قانون جدید کشتی فیلا را خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: تغییر قانون در کشتی می تواند هیجان کشتی را بین کشتی گیران و تماشاگر بیشتر کند.

حبیبی گفت: اکثر قهرمانان ما به ویژه کشتی از خانواده های کم بضاعت جامعه هستند که باید هر طوری که شده از سوی مسئولین تامین مالی و معنوی شوند.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان مازندرانی آن طوری که شاید و باید به به حق خود نرسیدند، اظهار داشت: مسئولان ورزش باید با کمک نمایندگان مجلس قانونی وضع کنند تا قهرمانان ورزش از هر نظر حمایت شوند.

نابغه کشتی ایران در پایان وضعیت کنونی کشتی کشور را مطلوب ندانست و خاطر نشان کرد: برای اینکه کشتی ایران بتواند قدرت خود را به جهانیان نشان دهد باید هر چه سریعتر وضعیت رئیس فدراسیون کشتی مشخص شود./س

برچسب ها: تشک ، فن ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.