سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از غیر قابل پیش بینی بودن دربی می گوید و امیدوار است که بازیکنانشان بتوانند با تلاش، پیروزی را از آن خود کنند.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوبتال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط این تیم گفت:  خدا را شکر تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان با جدیت و به  صورت مرتب تمرینات را دنبال می کنند، امیدواریم که در روز جمعه که قرار است یک شهر آورد دیگر را از دو تیم پر طرفدار تهرانی شاهد باشیم استقلال و پرسپولیس یک بازی قابل قبول و تماشاگر پسند را از خود به نمایش بگذارند.

سرپرست سرخپوشان تهرانی درباره برنامه تمرین این تیم پیش از دربی گفت: تیم ما در روزهای باقی مانده تا دربی روزی یک وعده تمرین می کند و این تمرینات در نوبت عصر در ورزشگاه درفشی فر پیگیری خواهد شد.

 طبق روال همیشگی در چند روز مانده به دربی از آمدن هواداران به محل تمرین تیم جلوگیری می شود، زیرا شرایط حساس است و به هر نحوی که هست می بایست حواشی را کنترل کرد تا مشکلی برای تیم ایجاد نشود .

شیرینی در پایان در خصوص پیش بینی اش از این دربی خاطر نشان کرد: حرف زدن و کری خواندن کاری را از پیش نمی برد و مسلما نتیجه دربی در زمین بازی مشخص خواهد شد، بچه های ما هم تمام سعی و تلاششان را خواهند کرد تا انشاء الله بتوانیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم./آق
برچسب ها: شیرینی ، پرسپولیس ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار