داور پیشکسوت ایران گفت: من چندین مرتبه در شهر آورد ایرانی قضاوت کردم وقتی از داوری این بازی سر بلند بیرون آمدم توانستم در تورنمنتی مثل فینال جام جهانی نیز داوری کنم.

محمد فنایی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سپردن قضاوت این بازی مهم به داوران ایرانی باعث احترام به کشورمان و حفظ حرمت فوتبالمان می شود خوشبختانه داوران ایرانی از قضاوت این بازی دراین سال ها به خوبی برآمده اند.

 من هم وقتی در داربی ایران سوت می زدم جو سنگینی در ورزشگاه حاکم بود ولی این فضای شهر آورد باعث شد تا بتوانم در فینال جام جهانی نیز به خوبی قضاوت کنم.

 وی در ادامه افزود: در زمانی که داوران خارجی برای قضاوت مهم ترین بازی داخلی کشورمان به ایران می آمدند در آن زمان بسیار متضرر شدیم زیرا وقتی از داوران داخلی خودمان برای قضاوت این بازی استفاده نمی کردیم این شک و شبهه ایجاد می شد که داوران ایرانی نمی توانند از عهده بازی های مهم بین المللی نیز در آیند شانس قضاوت شهر آورد با داوران با تجربه است.

فنایی در ادامه تصریح کرد: همه ی داوران جوان ایرانی آرزومند داوری این بازی مهم هستند اما شانس قضاوت این بازی برای داوران جوان کمتر و مطمئنا قضاوت به داوران با تجربه که داوری این بازی را در کارنامه خود دارندمی رسد./آق
برچسب ها: فنایی ، داوری ، داربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار