مدیر کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انسانی سرمایه اصلی سازمان‌ها در عرصه کار و فعالیت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان‌، ملک سنجرانی افزود: نیروی انسانی سرمایه اصلی سازمان‌ها در عرصه کار و فعالیت است.

مدیر کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان ‌اظهار کرد: ‌همکاران بازنشسته باید مفتخر باشند که در کمال صداقت و درستکاری بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت‌رسانی به مردم و در جهت تحقق اهداف سپری کرده و با سربلندی به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند.

‌معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان نیز هدف از برگزاری این مراسم را پاسداشت زحمات و تلاش‌های خالصانه ‌و تأثیرگذار بازنشستگان در طول خدمت دانست و گفت: چه غرور آفرینند آنانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از 30 سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و برای تحقق اهداف اداره کل، متواضعانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

علی میرحسینی تصریح کرد: بازنشستگی در واقع مرحله‌‌ای از زندگی کارکنان است که دیگر ضرورتی ندارد تا کار و فعالیت کنند و می‌ توانند در خانه بمانند و به کارهای مورد علاقه خود بپردازند.

میرحسینی در خاتمه بااشاره به اینکه بازنشستگی نقطه آغاز تقویت قوای روحانی است افزود: تمام تلاش خود را جهت تکریم و حل مشکلات بازنشستگان اداره کل ‌به کار خواهیم بست واز راهنمایی ها وتجارب این عزیزان به نحو احسن استفاده خواهیم برد.

در این مراسم از آقایان محمد رامینه و نوید ظریف‌پور که به افتخار بازنشستگی نایل شد‌ندبا اهدای هدیه و لوح سپاس، قدردانی شد./س

برچسب ها: نیروی ، انسانی ، سرمایه ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.