فرماندار خلخال گفت: تعداد مسافران و گردشگران تابستانی امسال این شهرستان از مرز یک میلیون نفر گذشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / هوشنگ محمدی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی خلخال افزود: ورود بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر از آغاز فصل تابستان و تعطیلات به مناطق مختلف این شهرستان حکایت از این دارد که خلخال در لیست شهرستان های گردشگر پذیر کشور قرار گرفته است.

وی گفت: برای پذیرایی از این تعداد مسافر و فراهم کردن زمینه امکانات رفاهی برای مسافران و گردشگران باید دقیق و منسجم برنامه ریزی شود.

فرماندار خلخال با بیان این که مسوولان شهرستان با تمام توان خود برای جلب رضایت سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه باید تلاش کنند افزود: مسوولان اجرایی نباید با خرده گیری های بی مورد و طولانی کردن زمان رسیدگی به درخواست ها و یا جواب نامه ها و استعلام ها افراد متقاضی سرمایه گذاری در این شهرستان را مایوس کنند.

محمدی خواستار تدبیر و برنامه ریزی لازم از سوی مسوولان عضو کارگروه گردشگری خلخال برای فراهم کردن امکانات مورد نیاز مسافران و گردشگران شد.

وی گفت: قرار گرفتن 93 هزار هکتار از مناطق حفاظت شده به همراه واقع شدن 85 درصد از جنگل های استان اردبیل در این شهرستان در کنار سایر جاذبه ها و وجود بیشترین تعداد روستاهای هدف گردشگری و نیز هوای خنک و مرطوب تابستانی زمینه را برای تبدیل خلخال به یک منطقه رویایی و قابل قبول برای گردشگران تبدیل کرده است.

وی افزود: در صورتی می توان از این جاذبه ها و قابلیت های طبیعی سود ببریم که توانسته باشیم رضایت مسافران را جلب و زمان ماندگاری میهمانان را با ایجاد امکانات بیشتر فراهم کنیم/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.