مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 12، از برگزاری سومین دوره جشنواره شمسه در این منطقه خبر داد.

سیف اله جلالی فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح سومین دوره جشنواره شمسه به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ قرآن، نهج البلاغه و کتابخوانی در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح در 3 بخش قرآن و عترت، نهج البلاغه، کتاب و کتابخوانی در مهر ماه سال 92 آغاز خواهد شد.

جلالی فر با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: سومین دوره جشنواره شمسه با نگاهی نو در راستای محله محوری در محلات 13 گانه منطقه 12 سه بخش قرآن و عترت، نهج البلاغه، کتاب و کتاب خوانی و در هر بخش با اختصاص 4 یا 5 کانون در این زمینه مهر ماه سال 92 آغاز و تا پایان سال جاری به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری دوره های آموزشی در کانون های اختصاصی بخش های سومین دوره جشنواره شمسه با محوریت هنرهای 12 گانه از اقدامات اجرایی این طرح است.

جلالی فر در پایان با اشاره به برگزاری این جشنواره افزود: دوره های آموزشی، روخوانی، حفظ، تجدید نهج البلاغه، کتاب و کتاب خوانی، نحوه ی کتابخوانی و کتابداری در کانون های اختصاصی بخش های سومین دوره جشنواره شمسه در سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 برگزار خواهد شد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار