ايوانیس کاسولدیس وزیر امورخارجه قبرس بار دیگر مخالفت این کشور با حمله نظامی به سوریه را ابراز داشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز: "ایوانیس کاسولدیس" وزیر امورخارجه قبرس روز دوشنبه در سخنانی اظهار داشت:سرزمین های قبرس برای حمله نظامی بر ضد سوریه استفاده نخواهد شد.
ايوانيس کاسوليدز وزير امور خارجه قبرس  در کنفرانس خبري با نبيل فهمي همتاي مصري خود در قاهره گفت:به خصوص به دولت انگليس و آمريکا و فرانسه مي گويم خاک قبرس به عنوان نقطه شروع هر نوع حمله عليه سوريه نخواهد بود. ما اين تضمين را مي خواهيم زيرا پايگاه نظامي انگليس در قبرس است و اين پايگاه خارج از اختيارات دولت جمهوري قبرس و خارج از کنترل اين کشور است.
وي گفت: ما به شدت استفاده از تسليحات شيميايي را محکوم مي کنيم و آن را جنايت عليه بشريت مي دانيم.هرکس مسئول اين جنايت است بايد با پيامدهاي آن روبرو شود.
نبيل فهمي وزير امور خارجه مصر نيز گفت: به لحاظ سياسي طبيعي است هر زمان بازرسان مستقل به خصوص بازرسان سازمان ملل متحد يا نهادهاي وابسته به اين سازمان وارد عمل مي شوند،درباره اطلاعاتي که ارائه مي کنند، تفاهم سياسي و پذيرش بهتري به وجود مي آيد.بنابراين بهتر است صبر کنيم تا بازرسان گزارش خود را به پايان برسانند يا حداقل بخش اعظم گزارش را کامل کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جنگ ، سوریه ، قبرس ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار