،تیمهای ملی تنیس روی میز چین در تمام رده های نوجوانان و جوانان در بخش دختران و پسران مدالهای طلا را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،نوزدهمین دوره رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیا در دوحه قطر با درخشش چینی ها و عنوان دهمی دختران و پسران ایران در رده سنی جوانان به کار خود پایان داد.

در بخش جوانان پسر، در بازی فینال، تیم چین برابر کره جنوبی قرار گرفت و در یک بازی پایاپای با نتیجه ۳بر۲ پیروز شد و به مدال طلا رسید. چین تایپه و ژاپن به صورت مشترک سوم شدند. در این بخش، هشت تیم چین، سنگاپور، هنک کنگ، چین تایپه، کره جنوبی، قزاقستان، تایلند و زاپن به دسته اول صعود کردند.

در بخش نوجوانان پسر در بازی فینال تیم چین برابر چین تایپه با نتیجه ۳بر ۱ پیروز شد و مدال طلا را بر گردن آویخت، تیمهای کره جنوبی و ژاپن سوم شدند.

تیمهای چین، سریلانکا، کره جنوبی، هنک کنگ، چین تایپه، قطر، هند، ژاپن به جمع هشت تیم برتر صعود کردند.

در بخش جوانان دختر، چین مقابل ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۳بر۱ در بازی فینال پیروز شد تا مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کند.تیمهای کره جنوبی و هنک کنگ به صورت مشترک سوم شدند. در این بخش تیمهای چین، سنگاپور، هنک کنگ، کره شمالی، ژاپن، چین تایپه، تایلند و کره جنوبی به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کردندبراساس این گزارش، در بخش نوجوانان دختر، در بازی فینال چین برابر ژاپن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳بر۱ شکست داده و صاحب مدال طلا گردد، تیمهای هنک کنگ و تایلند به صورت مشترک سوم شدند.

در این رده تیمهای چین، کره جنوبی، هند، تایلند، هنک کنگ، قزاقستان، سنگاپور و ژاپن تیمهایی بودند که به جمع هشت برتر راه یافتند./آق

 

برچسب ها: تنیس ، قهرمانی ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار