نیروهای ملی گرای مصر ضمن درخواست از رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه برای دست برداشتن از سر سوریه افزودند سوریه در کانون توطئه های غرب برای تقسیم منطقه قرار دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین ؛ نیروهای ملی گرای مصر اعلام کردند آنچه برای برخی کشورها اهمیت دارد این است که اخوان المسلمین در سوریه به حکومت برسد. نیروهای ملی گرای مصر با اشاره به این که سوریه بخشی از امنیت ملی مصر و اعراب است افزودند آنچه در سوریه روی می دهد در واقع تکرار سناریوی حمله به عراق است زیرا می خواهند سوریه را به باتلاق استعمار سوق دهند. 

این نیروها ضمن اعلام حمایت خود از دولت و ملت سوریه مخالفت خود را با تروریسم در سوریه که اخوان المسلمین و متحدان آنها در ناتو آن را هدایت می کنند؛ اعلام کردند و موضع اتحادیه عرب را در قبال سوریه خفت بار و تردید برانگیز دانستند. 

نیروهای ملی گرای مصری افزودند تحویل یک کشور عربی دیگر به ناتو را که شبیه جنایت تحویل لیبی به ناتو است؛ محکوم می کنیم. این نیروها اعلام کردند امت عرب باید برنامه هایی را که آمریکا و انگلیس برای تقسیم منطقه طراحی کرده اند به دقت درک کنند.
برچسب ها: سوریه ، مصر ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار