وقتی قلب تپنده جشنواره کودک در قالب دبیرخانه دائمی در طول سال فعال باشد، این دبیرخانه می‌تواند با حضور کارشناسان و اهالی سینما، سیاست‌گذاری مطلوب‌تری در تولیدات و برگزاری جشنواره داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان،«محمدعلی کشاورز» بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درباره برگزاری این جشنواره عنوان کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جشنواره‌ای باقدمت است و در طول برگزاریش در دهه‌های مختلف توانسته اثرگذاری خود را بر نسل‌های مختلف نشان بدهد.

او ادامه داد: در واقع هر دوره از این جشنواره، رخدادی است که امیدهای زیادی در دل بخشی از کودکان ایجاد می‌کند و آنها را ترغیب می‌کند تا با حضور در جشنواره، فیلم‌های جذاب و کودکانه را بر پرده نقره‌ای سینما مشاهده کنند ضمن آن که نمایش فیلم‌های جشنواره در طول سال مخاطبان گسترده‌ای را با سینما و فیلم خوب کودک همراه می‌کند.

بازیگر «هزاردستان» و «پدر سالار» با تاکید بر این مسئله که جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌تواند با داشتن دبیرخانه  دائمی و فعال اثرگذاری و جریان‌سازی بیشتری داشته باشد، تاکید کرد: وقتی قلب تپنده جشنواره در قالب دبیرخانه دائمی در طول سال فعال باشد، این دبیرخانه می‌تواند با حضور کارشناسان و اهالی سینما، سیاست‌گذاری مطلوب‌تری در تولیدات و برگزاری جشنواره داشته باشد.

بازیگر «مادر» با تاکید بر اهمیت مکان برگزاری جشنواره افزود: هر جشنواره‌ای با مکان برگزاری خود و البته نمایش فیلم خوب، هویت و معنا می‌گیرد. پیشنه غنی و پر بار شهر فرهنگی و تاریخی اصفهان باعث شده جشنواره هویت و کاراکتر پیدا کند و حضور هنرمندان، اهالی سینما، کودکان و خانواده‌ها در طول برگزاری جشنواره، باعث گرمی و پویایی این رویداد سینمایی شده است. 

گفتني است؛ بیست‌ وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم(ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار