اسامی کل راهیافتگان به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشگاه اعم از دانشجو، مدرسان و کارکنان در بخش­های شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری اعلام شد.

دكتر فيض، معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه جامع علمي كاربردي  در گفتگو با  خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران افزود: مرحله کشوری آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه در سه بخش مدرسان، دانشجويان و كاركنان دانشگاه ، در روزسه شنبه ۲۹ مرداد  ۱۳۹۲ با محوریت واحدهای استانی بین قریب به ۳۰۰ نفر منتخب، به­صورت حضوری برگزار گرديد. 

وی گفت: در این آزمون، داوطلبان، به۵۰سؤال چهار گزینه ای و ۴ سؤال تشریحی پاسخ دادند و در هر رشته از سه نفر برگزیده در اختتامیه جشنواره قرآنی ( ۱۶ شهریور ۹۲ – یزد ) تقدیر خواهد شد. 

 وی با بیان اینکه در بخش­های ادبی و پژوهشی،آثار به­صورت متمرکز داوری و  نتایج اعلام شده است ، ولی در بخش هنری ابتدا تصاویر آثار هنری مورد  داوری قرار گرفت و سپس در هر رشته، آثاری که امتیاز لازم را کسب کرده بودند، از روی اصل آثار داوری و برگزیده­گان اعلام شدخاطر نشان کرد:در بخش شفاهی هم از بین ۵۰۰ نفر معرفی شده به مرحله بازبینی لوح­های فشرده، تعداد ۱۸۳ نفر به مرحله کشوری معرفی شده­اند که طی روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور در یزد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. 

 وی گفت: هدف از برگزاری جشنواره­های قرآن و عترت ، ترویج تعالیم نورانی  الهی بین جامعه دانشگاهی است؛ لذا عزیزان دانشگاهی همین که در این جمع قرآنی حضور دارند در نزد خداوند متعال، برگزیده هستند.  ان­شاءالله سبک زندگی ما متلألی به انوار  قرآن و اهل بیت(ع) باشد و لينك اسامي کلیه راهیافتگان به مرحله کشوری در سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس 
www.uast.ac.irمی باشد. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار