معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از برگزاری دومین همایش از سلسله همایش های شکوفه های عشق با محوریت خانواده نوبنیاد در تاریخ 12 شهریور در سالن مجموعه فرهنگی شهید غنی پور خبر داد.

بهاری صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت: تحکیم بنیان خانواده یکی از رویکردهای شهرداری تهران است که برای تحقق آن با استفاده از تمامی ظرفیت ها برنامه های مختلفی در دست اجراست.
 وی در ادامه افزود: دومین همایش از سلسله همایش های شکوفه های عشق با هدف تحکیم بنیان خانواده ویژه زوج های جوان و همچنین جوانان در آستانه ازدواج با تلاش اداره خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می شود و تعداد 300 نفر از زوج های جوان در این برنامه مشارکت خواهند کرد.
 وی با بیان اینکه زوج های جوان پس از بهره مندی از یک دوره کارگاه مهارت های زندگی با سر فصل های تقویت روابط عاطفی میان زوج ها انتظارات زوج ها از یکدیگر، مدیریت اختلاف های خانوادگی، کنترل هیجان های زندگی، داشتن یک خانواده شاد و ایجاد رضایت در زندگی، جلوگیری از سردی روابط در زندگی مشترک، پیشگیری از طلاق، حقوق زن و شوهر از نظر اسلام، معاشرت با اقوام همسر توسط اساتید برجسته برگزار شد در این همایش حضور خواهند یافت گفت: در این همایش شرکت کنندگان علاوه بر سخنرانی با مضمون همسرداری، از برنامه های بی نظیر موسیقی سنتی زنده برگزاری مسابقه و اهداء جوایز نیز بهره مند خواهند شد.
 وی خاطر نشان کرد: در این مرام به زوج های فعال شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی جوایزی اهداء خواهد شد و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این همایش با شماره 5514158 تماس حاصل نمایند./ف






 


برچسب ها: همایش ، فرهنگی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار