جف و جس فین برای ساخت مستندی درباره دوران جوانی جیم موریسون، خواننده گروه دورز درخواست جمع‌آوری کمک مالی داده‌اند و سام مندز بیست و چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند را کارگردانی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ جف و جس فین برای ساخت مستندی درباره دوران جوانی جیم موریسون، خواننده گروه دورز درخواست جمع‌آوری کمک مالی داده‌اند. دو کارگردان گفته‌اند برای تکمیل فیلم به پنجاه هزار دلار نیاز دارند. فیلم آنها قرار است تصویری واقعی از دوران جوانی و دانشگاه موریسون نشان بدهد. موریسون در 27 سالگی در پاریس از دنیا رفت. 


*سام مندز بیست و چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند را کارگردانی می‌کند. پس از موفقیت تجاری و هنری بی‌سابقه سقوط آسمان یکی از بحث‌های داغ درباره فیلم بعدی جیمز باند کارگردان آن بود و تا مدتی مندز می‌گفت قصد ساخت فیلم دیگری از جیمز باند را ندارد ولی در نهایت با پیشنهاد تهیه‌کنندگان و خواسته هواداران موافقت کرد. فیلم با حضور دانیل کریگ در نقش مامور 007 و براساس فیلمنامه‌ای از جان لوگان ساخته می‌شود و 6اکتبر 2015 به نمایش درمی‌آید.  
 
*استیون اسپیلبرگ از پروژه تک‌تیرانداز آمریکایی کناره‌گیری کرد. دلیل اصلی عدم تطابق ایده اسپیلبرگ برای ساخت فیلم با بودجه در نظر گرفته شده از سوی کمپانی برادران وارنر بود. قرار است برادلی کوپر در این فیلم بازی کند و او به عنوان تهیه کننده هم فعالیت خواهد کرد. خبر دیگر درباره اسپیلبرگ اینکه او امتیاز اقتباس تازه‌ای از رمان خوشه‌های خشم نوشته جان اشتاین بک را به دست آ‌ورده که جان فورد در سال 1940 فیلمی کلاسیک براساس آن ساخت.  
 
*چارلی کافمن (اقتباس، درخشش ابدی یک ذهن پاک) سرگرم نگارش فیلمنامه‌ای براساس رمان سلاخ‌خانه‌ای شماره پنج نوشته کرت ونه‌گات است. قرار است فیلم را گیلرمو دل‌تورو مقابل دوربین ببرد.

منبع: ماهنامه دنياي تصوير
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار