پس از اينکه داور مسابقه ديدار راه آهن و باقر شهر مورد ضرب و شتم واقع شد، دوباره اين اتفاق در ليگ فوتبال استان تهران به وقوع پيوست.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران: با توجه به اينکه در ديدار راه آهن با باقرشهر در ليگ استان تهران، داور مسابقه مورد ضرب و شتم قرار گرفت هنوز چندي از آن زمان نگذشته که داور وسط ديدار دارايي شهريار و آذران گلستان مجتبي جهان نورد نيز توسط دروازه‌بان دارايي شهريار يعني سيف‌الدين خاني مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.

گفتني است: در اين مسابقه تيم فوتبال دارايي شهريار در نيمه نخست با نتيجه 4 بر 1 بر آذران غلبه کرد و در نيمه دوم اين ديدار در حاليکه آذران 10 نفره به مسابقه ادامه‌ مي‌داد توانست حريف خود را با نتيجه 5 بر 4 شکست دهد و با توجه به شرايط موجود دروازه بان به داور با فحاشي کار خود را شروع کرد و با ضرب و شتم وي حملات خود را به پايان رساند.

شايان ذکر است: ماموران نيروي انتظامي با دخالت خود مانع از پيشروي اين موضوع شدند و در نهايت با مداخله آنها اين جريان خاتمه پيدا کرد.

در پايان: داور ديدار راه آهن و باقر شهر روز 29 مرداد ماه مورد حمله واقع شد و داور دارايي شهريار و آذران گلستان روز 10 شهريور ماه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
برچسب ها: داور ، آذران ، دارایی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار