معاون صداي جمهوري اسلامي ايران در نشست تخصصي بررسي شبهات از آرايش رسانه‌اي معاونت صدا در دو حوزه تخصصي و عمومي براي پاسخگويي به شبهات خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، دكتر صوفي وظايف هر شبكه راديويي را متناسب با سند راهبردي افق رسانه متذكر شد و افزود: امروزه تعميق و ارتقاء معرفت و ايمان روشن بينانه و حفظ و اعتلاي فرهنگ غني ايراني اسلامي و ريشه‌دار كردن باورهاي آحاد جامعه، وظيفه مهم راديو است.
وي ضمن تاكيد به دقت‌هاي لازم در مواجهه با شبهات، شبكه‌هاي سراسري را از كلي گويي منع و هركدام از شبكه‌ها را بر اساس جامعه هدف و ماموريت محوله، مسئول برنامه‌ريزي و ايجاد مصونيت فكري در جامعه دانسته و از شوراهاي طرح و برنامه و مديران شبكه‌ها خواستند تا با پيش بيني سريع برنامه‌هاي متناسب، به آگاهي بخشي و اطلاع رساني عمومي و تخصصي بپردازند.
معاون صداي رسانه ملي با آسيب شناسي شبهات به دو رويكرد شبهه زدايي و آگاهي بخشي خاطر نشان كرد: مديريت افكار عمومي و مهندسي پيام در اين حوزه بايد هوشمندانه و در جهت تعالي افكار عمومي صورت گيرد و يقينا امروز معاونت صدا با روزانه بيش از 500 ساعت برنامه و 25 شبكه سراسري و سرمايه بالاي اعتبار مردمي مي‌تواند گام موثري در جهت نهادينه كردن باورهاي مردمي و كمك به تربيت اسلامي در سطح جامعه نمايد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.