ميانگين غلظت كليه آلاينده ها به غير از ايستگاه هاي پارك رازي و شهرك چشمه در حد مجاز بوده و شاخص كيفيت هوا هم اكنون در شرايط سالم است.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز اطلاع رساني همگاني آلودگي هوا: بر اساس اطلاعات رسيده از ايستگاه هاي سنجش آلودگي هواي شهر تهران از ميزان غلظت آلاينده هاي ذرات معلق كمتر از ده ميكرون و ذرات معلق كمتر از دو ميكرون نيست به روز گذشته در همين ساعت كاسته و بر ميزان غلظت آلاينده هاي منواكسيد كربن، ازن  و دي اكسيد گوگرد افزوده شده است.

بر اساس اين گزارش، به اين ترتيب ميانگين غلظت كليه آ‌لاينده ها به غير از ايستگاه هاي پارك رازي و شهرك چشمه به لحاظ آلاينده ذرات معلق كمتر از دو و نيم ميكرون در ساير ايستگاه ها در حد مجاز بوده و شاخص كيفيت هوا هم اكنون در شرايط سالم است.

گزارش هواشناسي حاكي از آن است، آسمان قسمتي ابري در بعدازظهر افزايش ابر و وزش باد اوايل شب بارش پراكنده يا رعد و برق مي باشد به اين ترتيب انتظار مي رود شاخص كيفيت هوا به غير از مناطق پرتردد و شلوغ در ساير نقاط شهر در شرايط سالم قرار دارد.

بنابر اين گزارش، افزايش احتمال علائم تنفسي در افراد حساس، تشديد بيماري قلبي و ريوي، مرگ و مير زودرس در افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي، ريوي و افراد مسن وجود دارد.

گفتني است: افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي و ريوي سالمندان و كودكان بايد فعاليت هاي طولاني مدت در فضاي باز را كاهش دهد./ع2
برچسب ها: هوا ، سالم ، غلظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار