امروزه حفظ محیط زیست و پاکیزگی شهر علاوه بر اینکه در شادی و نشاط شهروندان اثر می گذارد باعث جلا دادن نمای شهر و حفظ سلامتی و تندرستی آنان می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با توجه به گرمی هوا و لزوم هوای پاک ناحیه یک منطقه 9 اقدام به شستشو و پاکسازی در سطح معابر کرده است.
آقایی رئیس اداره خدمات شهری ناحیه یک منطقه 9 گفت: به همت اداره خدمات شهری ناحیه یک منطقه 9 لایروبی انهار خیابان رودکی کوچه اتابک انجام شد.

این اقدام که در راستای حذف آلودگی های زیست محیطی و جلوگیری از آب گرفتگی در انهار و اجرای طرح نگهداشت شهر انجام شد.

و با درایت و برنامه ریزی موثر کارشناسان اداره شهرسازی و معماری پس از بازدیدهای تخصصی در سطح ناحیه و مشاهده تخلفات صورت گرفته نسبت به صدور 6 مورد اخطاریه رفع خلاف با تعیین مدت زمان مورد نظر و آزادسازی معابر اقدام شد.

همچنین لکه گیری آسفالت خیابان های آزادی، معراج، حیدریان، دستغیب ، دامپزشکی و پیست دوچرخه سواری بزرگراه یادگار امام(ره) کرد.

شایان ذکر است، عملیات فوق به متراژ 10، 4.8 و 21 متر مربع انجام شد و به منظور نظافت و پاکیزگی معابر سطح ناحیه و رضایتمندی شهروندان، واحد خدمات شهری اقدام به جمع آوری خاک و نخاله در خیابان های همدانی بشارت و بهمن پور جهت رضایتمندی شهروندان انجام شد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار