سخنگوی جديد وزارت امور خارجه گفت: مسئولیت خطیری دارم و باید بگویم آنچه که باعث پایداری روابط می‌شود، حفظ حرمت‌ها است که امیدوارم بتوانم از عهده این مسئولیت برآیم چرا که این مسئولیت خطیری است و جهان در التهابات بسیاری قرار دارد و مرکز تمام اخبار به جمهوری اسلامی ایران برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مرضیه افخم که از بعد از ظهر امروز پس از برگزاري مراسم تودیع و معارفه به سمت سخنگوی جدید وزارت امور خارجه  منصوب شد، اظهار داشت: ما سال‌ها اعلام برنامه می‌کردیم،‌ خبر می‌نوشتیم و با اصحاب رسانه از پشت صحنه همکار بودیم اما در این چند روزه سوژه رسانه‌ها شدم.  
 
وی افزود: علی‌رغم همه تجربه‌ها، جنس این کار جنس جدیدی است که در ابتدا بايد حسن‌نظر، پیگیری و پافشاری آقاي ظریف به اجرای نظر کارشناسی وی تقدیر کنم.  
 
افخم خاطرنشان كرد: امیدواریم بتوانم پاسخ این اعتماد را به خوبی دهم و همچنین از بابت اینکه عضوی از دولت تدبیر و امید هستم خدا را شاکرم چرا که می‌توانم تجربه‌های جدیدی کسب کنم و در این مقطع بخشی از تجارب خود را به کار بندم.  
 
سخنگوی وزارت خارجه گفت: هیچ کس از خانواده وزارت خارجه جدا نمی‌شود و این مراسم، مراسم سنت و قدرشناسی است که در ابتدا باید از دکتر صالحی تشکر کنم چرا که حضورشان آرامش را به بدنه وزارت امور خارجه بازگرداند، همچنین از حضور دکتر عاطفی که در کنار وی، تجارب بسیار کسب کردم تشکر می‌کنم.  
 
وی تاکید کرد: اگر برای بسیاری از افراد فرصت فراهم شود که در عرصه رسانه فعالیت کنند، قطعا تجربه حرفه‌ای کسب خواهند کرد لذا از همین جا از دوستان و همکاران حرفه‌ای خودم تشکر می‌کنم.  
 
افخم اظهار داشت: در این مجموعه، مسئولیت خطیری دارم و باید بگویم آنچه که باعث پایداری روابط می‌شود حفظ حرمت‌ها است که امیدوارم بتوانم از عهده این مسئولیت برآیم چرا که این مسئولیت خطیری است و جهان در التهابات بسیاری قرار دارد و مرکز تمام اخبار به جمهوری اسلامی ایران برمی‌گردد.  
 
سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: بنده این مسئولیت را بعد از سروران خوب و توانمندم، آغاز می‌کنم بنابراین کار بنده بسیار سخت می‌شود و باید بگویم من قابل این همه تعریف نبودم و با تکیه بر تقوا و یاری خداوند به این مرحله رسیدم.  
انتهای پیام/
برچسب ها: افخم ، تودیع ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار