توليت آستان قدس رضوي گفت: ايران اسلامي به مفهوم واقعي كلمه در خدمت اهل بيت عصمت و طهارت بوده و توانسته سيره و منش اين بزرگواران را احيا و به عنوان الگوئي به جهان صادر كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،توليت آستان قدس رضوي در ديدار با اعضاي ستاد برگزاري مراسم سالروز شهادت رييس مذهب حَقه تشيع حضرت امام جعفر صادق(ع)، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را نظامي الهي و توحيدي ارزيابي و اظهار كرد: نظام مقدس جمهوري ايران توانسته با تفكر و منطق اسلامي قدرت‌هاي بزرگ و سلطه‌گر جهاني را به زانو در آورد و با جاذبه اسلامي فرهنگ، اخلاق و تمدن توحيدي را به دنيا صادر كرده و تحولي شگرف در روابط فردي، اجتماعي و سياسي جامعه بشري ايجاد كند.

اين عضو مجلس خبرگان به تلاش قدرت‌هاي سلطه‌گر و طاغوت جهاني براي مقابله با انقلاب اسلامي اشاره و اينگونه اقدامات را بيهوده و محكوم به شكست خواند.

نماينده ولي فقيه در استان خراسان رضوي همچنين خطاب به اعضاي ستاد برگزاري مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) خاطرنشان كرد: مراسم سال روز شهادت رييس مذهب حَقه تشيع بايد طوري برنامه‌ريزي شود كه به خوبي بتواند انعكاس وسيعي در همه محافل سياسي و فرهنگي دنيا داشته باشد.

مدير عالي حوزه علميه خراسان رضوي اعضاي ستاد برگزاري مراسم سال روز شهادت امام جعفر صادق(ع) را به لحاظ علمي و شخصيت حقوقي و قلبي از تواناي بالايي برخوردار دانست.

توليت آستان قدس رضوي تقارن شهادت امام جعفر صادق(ع) و حادثه مدرسه فيضه قم را فرصتي مناسب براي ترويج فرهنگ انقلاب اسلامي در روز بزرگداشت مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) ارزيابي و در ادامه تاكيد كرد: حادثه فيضه يك جريان ساده‌اي نبود بلكه حادثه فيضه به خوبي نشان داد كه حوزه‌هاي علميه با ايمان، اعتقاد و مسووليت شرعي مي‌توانند در مقابل بزرگترين قدرت‌هاي ظالم و مستكبر جهاني با مجهزترين تسليحات ايستادگي كرده و با پيروزي انقلاب اسلامي آنان را به زانو درآورند/س 

برچسب ها: ترویج ، فرهنگ ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.