همزمان با هفته دولت و با حضور رييس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان كرمانشاه و جمعي از مسوولين استاني 6 طرح صنعتي در استان كرمانشاه به بهره برداري رسيد.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران  و به نقل از "شاتا" ، مجتمع فن آوري كسب وكار بيستون ، طرح 20 كيلو وات برق شهرك زاگرس ،كارخانه توليد و بسته بندي انواع مربا ،سالاد و ميوه ،طرح توسعه روژين تاك غرب (توليد ظروف پلي پروپيلن)، كارخانه توليد قند كله از شكر، شركت زرين تاج غرب توليد كننده انواع درب قوطي (آب بند ،گاز بند و اسكونجر) 6 طرح صنعتي بودند افتتاح شدند.

رئيس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان كرمانشاه در مراسم افتتاحيه مجتمع فن آوري كسب و كار بيستون ، استان كرمانشاه را از نظر جايگاه در موقعيت بسيار خاص و ويژه اي برشمرد .

وي افزود: استان كرمانشاه با مركزيت غرب كشور با استانهاي همجوار كمتر از 2 ساعت فاصله دارد و با وجود حدود 300 كيلومتر مرز مشترك با بخش هاي مختلف عرب نشين و كرد نشين عراق ، از قديم الايام مورد توجه مسئولين استان قرار گرفته به طوريكه در حال حاضر 50 درصد از صادرات كشور به عراق از طريق بازارچه مرزي استان صورت مي گيرد .

شاهمرادي همچنين از افتتاح بازارچه مرزي سومار در آينده نزديك خبر داد و افزود : در كنار بازارچه هاي متعدد در استان ، بازارچه مرزي سومار نيز با توجه به شرايط و موقعيت جغرافيايي مي تواند دروازه جديدي براي صادرات كالا و خدمات به كشور دوست وهمسايه عراق باشد .

رئيس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان كرمانشاه در ادامه با تاكيد بر حمايت از سرمايه گذاران بومي و غير بومي در اين استان ، از برنامه دولت تدبير و اميد براي انجام و تكميل طرح هاي نيمه تمام خبر داد و افزود : پالايشگاه آناهيتا ،ايران خودرو شهرستان صحنه ،طرح هاي ذوب آهن و طرح هاي خاص ديگر كه از طرف نمايندگان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي در حال پيگيري است و دولت جديد نيز تمايل به تكميل اين طرح ها دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار