مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از آغاز جشن های بین المللی دهه کرامت و برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا اظهار داشت: هر ساله همزمان با دهه کرمت جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود که این جشنواره امسال نیز برگزار خواهد شد.
وی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره 16 شهریور ماه مصادف با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم مطهر برگزار می‌شود.
وی به جشنواره حدیث رضوی اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه کرامت اختتامیه این جشنواره هم در در روز پنجشنبه 21 شهریورماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.
این مقام فرهنگی تصریح کرد: این جشنواره با مشارکت موسسه دارالحدیث قم برگزار می‌شود که البته مراکز مختلف حدیثی با این موسسه در برگزاری همایش حدیث رضوی همکاری داشتند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به برگزاری هفته رضوی اشاره کرد و گفت: برگزاری این هفته یکی دیگر از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم است که در دهه کرامت برگزار می‌شود و با توجه به حضور چشمگیر زائران در ایام دهه کرامت در قم، ضرورت ارائه خدمات فرهنگی از مسائل مهم به شمار می‌رود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.