نماینده شهرستان های اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخورد بامتخلفان دولت باید متخلفان دانه درشت اقتصادی را در الویت قرار دهد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی فرد افزود: برخورد با متخلفان دانه درشت اقتصادی باعث جلب اعتماد عمومی می شود.

وی بیان کرد : دولت یازدهم نسبت به رفع مشکلات معیشتی و ایجاد ثبات در بازار قول داده و باید در این خصوص مقابله را با متخلفان دانه درشت بیشتر کند.

افضلی فرد تورم اقتصادی ، تحریم ها و نفوذ دلالان در بازار را از مهم ترین عوامل بی ثباتی در بازار ذکر کرد و خواستار حذف و نظارت بر عملکرد دلالان در بازار شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: وزیر اقتصاد و دارایی نسبت به حل چالش ها و ایجاد ثبات در بازار وعده داده است و امید می رود در این راستا اقدام اساسی صورت گیرد .

افضلی فرد بیان کرد: لازم است علاوه بر رفع چالش ها در بازار تلاطم افکار مردم نسبت به تورم در بازار نیز رفع شود تا مردم با اطمینان از ثبات قیمت در آینده از روی آوردن به احتکار پرهیز کنند.

وی با اشاره به افزایش بی رویه قیمت دارو در مقطعی از سال در کشور این موضوع را ناشی از نفوذ دلالی ها دانست و افزود: ورود دارو به نرخ ارز مرجع و فروش به قیمت آزاد در بازار باعث وارد آمدن فشار بر مصرف کننده می شود و لازم است با متخلفان این موضوع در بازار برخورد شود.

افضلی فرد در ادامه با اشاره به مشکلات اصناف اردبیل گفت:ایجاد مجتمع دفاتر اتحادیه های اردبیل میتواند در کاستن از هزینه های اضافی برای مجمع صرفه جویی در وقت مردم موثر باشد.

وی افزود: اصناف و بازاریان در صورت داشتن نظراتی راجع به اصلاح ماده های قانونی در رابطه با بازار اقدام کرده و مراتب را به نمایندگان اطلاع دهند/س.

برچسب ها: اردبیل ، تشدید ، برخورد ، با ، متخلفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.