نماینده دورود و ازنا در مجلس، خواستار تسریع در تکمیل و راه‎اندازی کارخانه داروسازی بایر افلاک شهرستان ازنا شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، عباس قائدرحمت در بازدید از کارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا افزود: بهره‌برداری از این طرح به شکوفایی اقتصاد و حل مشکل بیکاری در لرستان کمک شایانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری کامل از داروسازی بایر افلاک گام بلندی در مسیر توسعه صادرات دارویی کشور در ابعاد مختلف خواهد بود.

قائدرحمت ادامه داد: راه‌اندازی کارخانجات دارویی بایر افلاک علاوه بر رونق اقتصادی منطقه، گام مهمی در مسیر توسعه صادرات دارویی کشور در ابعاد مختلف است.

وی با بیان اینکه این مجتمع دارویی در قالب هفت کارخانه در دست احداث است، اضافه کرد: در حال حاضر کارخانه مربوط به تولید داروهای دامی این مجتمع آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری انجام شده در این کارخانه بزرگ، خواستار مساعدت بیشتر مسوولین ذیربط در راستای تامین تسهیلات مورد نیاز و همچنین صدور مجوز تامین مواد اولیه شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با تاکید بر تلاش مضاعف برای راه‎اندازی کارخانه تولید داروهای دامی بایر افلاک، یادآور شد: امیدواریم با پیگیری متولیان هر چه سریعتر فاز تولید داروهای دامی این مجتمع وارد مرحله بهره‌برداری شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: کارخانجات دارویی بایر افلاک شهرستان ازنا در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در حال احداث است، در حال حاضر کارخانه تولید داروهای دامی بایر افلاک ازنا با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‎برداری است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: لرستان ، داروی ، دامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.