نبيل فهمي وزير امورخارجه مصر موضع اين كشور در قبال كمك هاي آمريكا را ابراز داشت. وزير امور خارجه مصر مخالفت کشورش را با حمله نظامي آمريکا و متحدانش به سوريه اعلام کرد.وی در بخش دیگری از سخنانش هرگونه مخالفت کشورش را با حمله نظامي آمريکا و متحدانش به سوريه اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اليوم السابع:"نبيل فهمي" وزير امورخارجه مصر در مصاحبه با كانال "ام بي سي" اين كشور تاكيد كرد:پاسخ مناسب دولت كنوني مصر به موضع "آن پترسون" سفير آمريكا در قاهره با تاخير همراه بوده به دليل اينكه در موقعيت حوادث سابق نيستيم.

وي در ادامه با بيان اينكه وزيرامورخارجه مصر ارتباط دائم با همتاي آمريكايي خود درخصوص مسائل منطقه اي وحوادث جاري در اين كشور دارد افزود:وزارت امورخارجه مصر درخصوص اظهارات ايالات متحده پيرامون موضع گيري اين كشور در قبال تظاهرات 30 ژوئن سكوت نخواهد كرد.

وزير امورخارجه مصر در بخش ديگري از مصاحبه خود با تاكيد بر اينكه تصميم گيري در مصر با ملت اين كشور بوده ونه با شخص ديگري اضافه كرد:استفاده آمريكا از كمك به مصر به عنوان اهرمي براي فشار بر اين كشور را قبول نخواهيم كرد واگر اين واقعه روي بدهد مصر تصميمات منفي براي بازگشت از موضع اتخاذ مي كند.

در همین حال نبيل فهمي  هرگونه مخالفت کشورش را با حمله نظامي آمريکا و متحدانش به سوريه اعلام کرد. وی افزود:  بايد منتظر مشخص شدن نتايج گزارش بازرسان شيميايي سازمان ملل درباره استفاده از سلاح شيميايي در سوريه ماند .

انتهاي پيام/
برچسب ها: نبیل ، فهمی ، وزیر ، خارجه ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار