بقعه متبرکه حضرت امامزاده حمزه علی (علیه السلام)، در فاصله 35 كيلومتري شهر بروجن، در مجاورت شهر بلداجي و بر بالاي تپه اي مرتفع قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

بقعه متبرکه حضرت امامزاده حمزه علی (ع) از نوادگان حضرت امام سجاد (علیه السلام)، در مجاورت شهر بلداجي، در فاصله 35 كيلومتري شهر بروجن در استان چهارمحال و بختیاری و 50 کیلومتری شهرکرد ( مرکز استان )، بر بالاي تپه اي مرتفع قرار گرفته و در اطراف آن دشتي وسيع گسترده است.

موقعيت مطلوب طبيعي، آب و هواي مناسب و نزديكي به تالاب زيبا و بین المللی چغاخور، سبب جذب ساليانه هزاران زائر و گردشگر، از داخل و خارج استان به اين منطقه مي شوند.

امکانات و تسهيلات تفريحی، گردشگری، حمل و نقل، اسکان و  ... در این محل، شامل؛ جاده آسفالته، فضاي سبز، سرويس بهداشتي، فاصله 10 کیلومتری تا پمپ بنزين بلداجی، پاركينگ، آب آشاميدني، سكوي نشيمن، امكانات بازي كودكان، دسترسي به واحدهاي پذيرايي و اقامتي بروجن می باشد.

امكان اردو زدن و كمپينگ هم در اين مكان وجود دارد.

شهر بلداجی، از توابع شهرستان بروجن ( در فاصله 14 کیلومتری شهر بروجن ) در استان چهارمحال و بختیاری، و در 35 كیلومتری شهر شهرکرد؛ مركز این استان قرار دارد که مركز تولید گز در کشور و یا به اصطلاح « پایتخت گز ایران » محسوب می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.