رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: تا زمانی که کمربندی رودهن احداث نشود، تصادفات اتفاق می افتد که مسئولان باید فکری اساسی برای این مهم کنند.

سرهنگ همیانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: کاهش تصادفات در رودهن با احداث کمربندی محقق می شود که این باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: روزهای پیش سه سانحه رانندگی در دو نقطه مختلف از محور و هراز و همچنین محور درون شهری رودهن پنج کشته و چند زخمی برجای گذاشت.

همیانی افزود: در این حادثه راننده کامیون به دلیل ایجاد نقص فنی در سامانه ترمز با تعدادی خودرو و عابر پیاده برخورد کرد که این سانحه به مرگ سه تن و مصدومیت سه تن دیگر انجامید.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر در رودهن، بلوار امام خمینی(ره) که به جاده هراز منتهی می شود به عنوان شاهراه مسافرتی مردم به شمال کشور محسوب می شود و از این رو دارای بار ترافیکی سنگینی در تمامی روزها به خصوص ایام تعطیل و فصل مسافرت است.

وی ادامه داد: این جاده که شاهراه اصلی در رودهن است، دارایی عرض کم می باشد که منجر به روز تصادفات می شود.

شایان ذکر است رودهن در مرکز شرق استان تهران واقع است و در ابتدای دو جاده ترانزیتی فیروزکوه و بین المللی هراز قرار گرفته و از حجم ترافیکی بسیار بالای برخورار است./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.