شهردار پردیس گفت: طی سه ماهه نخست امسال 30 پرونده تخلفات صنوف این شهر جدید به واحد اجرائیات ارجاع داده شده است.

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این معرفی به اجرائیات در خصوص متخلفانی است که چند بار اقدام به تخلف کرده و به اخطارها توجهی نداشته اند.

وی ادامه داد: اقدامات واحد اصناف شهرداری پردیس در سالیان اخیر بویژه سه ماهه نخست امسال قابل قبول بود و باید از زحمتکشان این بخش قدردانی کرد.

لاله اضافه کرد: از اقدامات این مجموعه در زمینه ساماندهی مشاغل شهر پرديس و امور مربوط به صنوف می توان به 50 مورد درخواست استعلام از مجمع امور صنفی شهر و بخش بومهن به اين واحد شامل 19 مورد پاسخ مثبت اشاره کرد.

شهردار پردیس افزود: در کميته اصناف نیز سه جلسه در خصوص رسيدگی به مسائل صنفی شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسات مصوباتی در خصوص کنترل و رسيدگی به وضعيت دکه ها شامل اجاره، بدهی، بی انضباطی، شکايات مردمی، سد معبر و تغيير شغل تصویب شد، همچنین موضوعات در خواستی در جلسات یاد شده مطرح و رسيدگی شد.

لاله با اشاره به اقدامات واحد اصناف این مجموعه در خصوص بازرسی و کنترل قيمت صنوف اضافه کرد: اين واحد بازديد های مستمر روزانه ای از بازار روزها و همه صنوف شهر داشته است و در کنار گزارشات کتبی و شفاهی مردمی در خصوص کنترل قيمت اقداماتی را اجرایی کرد.

شهردار پردیس تصریح کرد: اخطار های شفاهی برای نخستین تخلف انجام شده شامل گرانی، کم فروشی، کيفيت نامناسب و فروش اجناس خارج از صنف نیز انجام شده است.

وی از اجرای امور مربوط به بخش بازرسی و کنترل بهداشت محيط واحدهای صنفی و کارگاهی واحد اصناف و تعامل و مذاکره با مرکز بهداشت پرديس همچون سال گذشته برای کنترل ماهيانه بهداشتی از صنوف شهر پرديس بصورت مداوم خبر داد.

لاله تصریح کرد: این بازدیدها در خصوص کارگاه های مناطق سه شنبه بازار پرديس، رستورانهای سطح شهر و بازارچه همراه با تهيه گزارش از وضع بهداشتی و معرفی واحدهای آلاينده غیرمجاز به مراکز تعيين سلامت انجام شد./ز

برچسب ها: پرونده ، تخلفات ، صنوف ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.