سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از تشکیل کمیسیونی به منظور ارائه راهکارهای جدی برای رفع مشکلات افزایش قیمت نان و کیفیت نامطلوب آن خبر داد.

موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: واحدهای خبازی که تخلفات آنها بیش از چهار نوبت باشند، پلمب خواهند شد.

وی ادامه داد: هم‏ اینک به خاطر گرمای بیش از حد هوا استان‏ های جنوبی کشور از ظرفیت واقعی خود استفاده نمی ‏کنند و این امر عامل نوسانات افزایشی قیمت ‏هاست.

احمدی افزود: بازار گوشت مرغ همواره یک پروسه فصلی دارد و احتمالاً از اواخر شهریور ماه دوباره شاهد تعادل در بازار و کاهش قیمت ‏ها خواهیم بود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند همچنین افزایش قیمت تخم مرغ را ناشی از افزایش قیمت نهاده‏ های طیور برشمرد.

وی ادامه داد: از حدود 20 روز قبل، موضوع برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان دماوند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احمدی تصریح کرد: با هماهنگی ‏های به عمل آمده بین مسئولان و متولیان امر، این نمایشگاه از 15 شهریور ماه امسال آغاز می‏ شود و تا 25 همین ماه به مدت 10 روز ادامه خواهد یافت.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند اضافه کرد: گرچه این نمایشگاه نمی‏ تواند تأثیر زیادی در بازار داشته باشد، اما مقداری آرامش به جامعه منتقل کرده و در حد توان مایحتاج مردم را تأمین می‏ کند.

وی ادامه داد: کیف، کفش، پوشاک و لوازم‏ التحریر دانش ‏آموزان و کالاهای اساسی مورد نیاز سبد غذایی خانوارها در نمایشگاه پاییزه ارائه می ‏‏شود./ز

برچسب ها: کمیسیون ، نان ، قیمت ، تخم مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.