نبیه بری در سخنانی و در سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر گفت:آنچه که تا کنون از ایشان در رسانه ها منتشر شده است صحیح نیست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین:"نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان در سخنانی و در سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر گفت:آنچه که تا کنون از ایشان در رسانه ها منتشر شده است صحیح نیست و وجعبع سیاه نظام قذافی هنوز باز نشده است.

"بری" در ادامه گفت:از تردید مقامات لیبی در بازکردن پرونده مقامات سابق این کشور و جنایت های آن بر علیه ملت و مخالفان خود شگفت زده شدیم و افزود:ما بی صبرانه منتظر هستیم تا مقامات لیبی نتایج تحقیقات خود را درباره قضیه "امام موسی صدر"به اطلاع همه برسانند.

وی درادامه با تاکید بر اینکه لبنان منتظر برقراری رابطه امنیتی وقضایی با لیبی است گفت:از خدا درباره امام موسی و دو تن از همراهان وی بترسید و این قضیه در بین ما هرگز تمام شدنی و فراموش شدنی نیست.

"نبیه بری" گفت:سلاح در مزرها فقط باید در دست مقاومت و ارتش باید باشد و اسرائیلقصد دارد تا آب های سرتاسر برکت ما را از ان خود کند,لذا باید مقاومت و ارتش در برابر این رژیم  و برای بازدارندگی تقویت شوند.

رئیس پارلمان لبنان در ادامه افزود:اوضاع کنونی در سوریه برای ما همانند فلسطین است و ما در استانه بحران دیگری هستیم و این در حال است که یک حکم سیاسی صادر شده است و قبل از مشخص شدن نتایج تحقیق تیم بازرسان در سوریه طبل های جنگ به صدا در آمده است  و اتحادیه عرب همانند عراق پرده ای بر روی تجاوز به سوریه انداخته است.

بری ادامه داد:بحران سوریه باید از طریق راه حل سیاسی و نه جنگ پایان یابد و دست به سلاح بردن فقط باعث جان باختن  شهروندان سوری می شود و ادامه یافتن این اوضاع فقط به سود اسرائیل است و از همه سوری ها می خواهیم پای میز گفتگوهای ژنو 2 بنشینند.
برچسب ها: نبیه ، بری ، امام ، لیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار