در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال اسامی بیست بازیکن به عنوان سهمیه ملی اعلام شد. نبی پور تنها بازیکن لیست است که به هیچ یک از تیمهای ملی دعوت نشد. سه بازیکن ایرانی- آمریکایی هم در لیست حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال اسامی بیست بازیکن به عنوان لیست سهمیه های ملی الف اعلام شد.

صمد نیکخواه بهرامی، سعید داورپناه، سامان ویسی، حامد حدادی، مهدی کامرانی، حامد آفاق، اوشین ساهاکیان، آرن داودی، حامد سهراب نژاد، جواد داوری، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، روزبه ارغوان، اصغر کاردوست، موسی نبی پور، محمد حسن زاده، عرفان نساج پور، بنیل کوچویی، یونس لاله زاده و حامد حسین زاده بازیکنان سهمیه قهرمانان گروه الف هستند.

محمود مشحون رئیس فدراسیون تاکید کرد: این لیست از بازیکنانی تشکیل شده که در دو سال اخیر عضو تیم ملی بوده اند. مانند گذشته هر باشگاه حق جذب سه بازیکن در این لیست را دارد اما در صورت بیرون ماندن تعدادی از این بازیکنان و یا توانایی نداشتن باشگاهها برای جذب بازیکن خارجی، بازیکنان لیست سهمیه الف می توانند جایگزین سهمیه خارجی تیمها شوند.

رئیس فدراسیون گفت: این بازیکنان براساس تلاشهای چند روزه کمیته فنی فدراسیون انتخاب شده اند و سعی کردیم مشکلات سالهای گذشته در جریان نقل و انتقالات را با قوانین امسال حل کنیم.

گفتنی است بنیل کوچویی، عرفان نساج پور و یونس لاله زاده که به تیمهای ملی هم راه پیدا نکردند با توجه به اینکه مقیم خارج از کشور هستند در لیست سهمیه ها قرار گرفتند تا به گفته مشحون "حق بازیکنان داخلی که گاهی از مناطقی مثل شهرری و باقر آباد هستند در لیگ ضایع نشود و جای آنها را نگیرند."

در لیست فوق تنها موسی نبی پور در اردوهای مختلف تیم ملی حضور نداشت اما با توجه به برداشته شدن نام ملی از لیست سهمیه ها و قرار دادن عنوان سهمیه های قهرمانان الف، نبی پور هم در لیست مذکور قرار گرفته است.
برچسب ها: بسکتبال ، هیئت ، رئیسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار