امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت: متاسفانه مناطق صنعتی شهرستان پردیس هنوز در حوزه زیر ساخت ها ضعف های زیادی دارند که این مشکلات زیر بنایی برای کارخانه ها در این مناطق به مشکلات و موانع بزرگی تبدیل شده است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهرستان پردیس گفت:ما در شهرستان پردیس بخش های مختلفی داریم که هر کدام از آنها با توجه به ساختار صنعتی و فرهنگی و تفریحی که دارند از پتانسیل های بالایی هم برخوردار هستند و باید از این ظریفت ها محافظت کرد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به مناطق صنعتی شهرستان پردیس تصریح کرد:مناطق صنعتی شهرستان پردیس کمرد و خرمددشت را کارخانجات زیادی در برگرفته است که هر کدام از آنها در تولید مواد اولیه و یا ساخت و ساز های صنعتی و ساختمانی با فعالیت کارگران زیاد در حوزه صنعت مشغول به کار هستند.

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن با تاکید بر عدم ساماندهی مناطق صنعتی در شهرستان پردیس اضافه کرد :متاسفانه مناطق صنعتی شهرستان پردیس هنوز در حوزه زیر ساخت ها ضعف های زیادی دارند که این مشکلات زیر بنایی برای کارخانه ها در این مناطق به مشکلات و موانع بزرگی تبدیل شده است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار داشت :مسئولان شهرستان در بازدید هایی که از این مناطق داشتند ساماندهی و تامین زیر ساخت ها را در دستور کار خود قرارداده اندو به این معضل در شهرستان پردیس رسیدگی خواهند کرد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.