نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: هنوزجریان استقرار ادارات خدمت رسان به مقصد نهایی خود نرسیده است وما در مجلس با هماهنگی وزارای دولت یازدهم این کار را به آخر می رسانیم.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شهرستان پردیس قبل از اینکه در مختصات کشوری قرار بگیرد از مشکلات و کمبود های زیر ساختی زیادی رنج می برد و بخشی از این مشکلات به نبود سیستم مدیریت مستقل در این شهرستان بود.

وی با اشاره به فعالیت دولت دهم در بخش زیر ساخت ها در شهرستان پردیس تصریح کرد :در دولت دهم بعد از اینکه تصویب شد که مناطق جاجرود و پردیس و بومهن به شهرستان تبدیل شود و از قالبی مستقل بهره مند باشند زیرساخت ها هم در حوزه مسکن و راه و شهرسازی در این شهرستان رشد خوبی داشته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نمونه هایی از رشد زیرساخت ها در شهرستان پردیس اضافه کرد:راه اندازی آزاد راه پردیس و همچنین نمونه ای از این فعالیت ها در استان البرز و از سوی دیگر اقدامات در روزه راه سازی در فاز های مختلف مسکن مهر در شهرستان پردیس بیانگر رشد زیرساخت ها در این منطقه است.

افتخاری در ادامه این مطلب ضمن بیان خواسته خود از وزرای دولت یازدهم بیان کرد: اما نیاز ها در این رابطه هنوز باقیست و از وزرای دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی خواستار نگاهی جدی به تامین زیرساخت ها در این شهرستان هستیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد استقرار ادارت خدمت گذار در شهرستان پردیس به عنوان بخشی از زیر ساخت ها در این منطقه اظهار داشت :

مسئولان شهرستان پردیس تا کنون توانسته اند مقدمات استقرار ادارات مختلف را در این شهرستان به عنوان بخشی از زیرساخت ها در راستای ساماندهی به امور مختلف با برخورداری از شکلی تخصصی در زمینه های ورزشی و فرهنگی و اجتماعی در قالب خدمات شهری انجام دهند ولی هنوز به مقصد نهایی خود نرسیده است وما در مجلس با هماهنگی وزارای دولت یازدهم این کار را به آخر می رسانیم./س


برچسب ها: ادارات ، پردیس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.