نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد گفت: سيستم اطلاعاتي و امنيتي كشورمان بسيار قوي عمل مي‌كند،‌ در اين تلاطم دنيا كه اكنون تروريست‌ها و دشمنان با اهداف خصمانه خود قصد دارند تا جايگاه ايران اسلامي را در اذهان عمومي تخريب كنند،‌ سيستم اطلاعاتي و امنيتي ما امن‌ترين وضعيت را در شرايط كنوني رقم زده است.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، " محمد حسن رحيميان "  نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد، در كنگره 17 هزار شهيد ترور با اشاره به همكاري تروريست‌ها در عمليات‌هاي دشمنان استكبار جهاني اظهار داشت: روز 8 شهريور به نام روز مبارزه با تروريسم ناميده شده است.
 
رحيميان افزود: مسئله ترور از زمان انقلاب و همزاد با آن بوده ولي امروزه نقطه اوج آن هدف‌گيري چهره‌ها و نخبه‌ها بوده است.
 
وي به ترور رهبر معظم انقلاب در تير 60 اشاره و تصريح كرد: ترور رهبر فرزانه انقلاب به خواست خدا با ناكامي مواجه شد تا ايشان كشتي انقلاب را در امواج طوفاني نفاق حفظ و سكان‌داري كنند.
 
نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد در ادامه افزود: 8 تير درمقر سازمان جمهوري اسلامي حادثه‌اي بسيار سنگين يعني انفجار و شهادت رجايي و باهنر و 72 تن به دست منافقين رقم خورد كه خوشبختانه رهبر معظم انقلاب به دليل مجروحيت آن روز در جمع هيئت دولت حضور نداشتند.
 
رحيميان با اشاره به اقدامات تروريست‌ها تصريح كرد: جريان نفاق در هر هفته 20 عمليات انجام مي‌دادند و مردم عادي را با سلاح گرم و سرد و حتي تيغ موكت بري به شهادت مي‌رساندند و همچنين در 8 شهريور سال 60 شهيدان باهنر و رجايي را به شهادت رسانده كه گفتني است شهيد تيمسار دستگردي نيز به علت سوختگي در اين انفجار بعد از چند روز به درجه رفيع شهادت نائل شد.
 
وي افزود: منافقين بعد از انفجار 8 تير موجب شهادت شهيد محراب و مردم شدند كه شايان ذكر است دو سوم از 17 هزار شهيد ترور از مردم بي‌دفاع بوده‌اند.
 
رحيميان با اشاره به جايگاه دانشمندان و نخبگان كشورمان اظهار داشت: تروريست‌ها در فعاليت‌هاي خصمانه خود شروع به ترور دانشمندان هسته‌اي كرده و خود مطرح كردند كه بايد دانشمندان ايران ترور شوند.
 
نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد ادامه داد: به هر حال مسئله ترور و تروريست كه عمدتا توسط نفوذي‌ها انجام مي‌شود و خود دشمنان اصلي پشت‌پرده و زمينه‌ساز ترورها هستند و نفوذي‌ها را با ظاهر مطلوب براي اجراي اهداف شوم خود پرورانده‌اند.    
 
وي افزود: جالب است در دنيايي كه جهان استكبار و در راس آن آمريكا عامل اصلي مصداق تروريست دولتي است و هم موسس تمام عمليات تروريستي مي‌باشد كه نمونه آنرا امروز در سوريه شاهد هستيم؛ آنها جمهوري اسلامي ايران را كه زخم‌ خورده تروريسم است حامي تروريسم معرفي كرده‌اند در صورتي كه خودشان همكاري آشكار و همسويي با تروريست‌ها عليه مقاومت دارند.    
 
رحيميان اظهار داشت: آمريكا شيطان بزرگ خوانده شده چرا كه مانند شيطان عمل مي‌كند و در پشت پرده با تبرئه خود براي دستيابي به اهداف خصمانه‌اش حركت و جريان‌سازي مي‌كند سپس موضع مشفقانه گرفته و قسم مي‌خورد كه كار وي درست است تا در رسانه‌ها به صورت مطلوب از آنها ياد كنند.    
 
نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد در ادامه با اشاره به جريان مقاومت اسلامي از سوي حزب‌الله و سوريه تصريح كرد: تروريست‌ها تحت پوشش شعار آزادي در جهت ايجاد نابودي و خفقان در جهان حركت مي‌كنند و با شعار مبارزه با تروريسم قصد دارند به اهداف تروريستي خود جامع عمل بپوشانند.    
 
وي در ادامه گفت: آنها حزب‌الله و  جريان مقاومت را به تروريست‌ بودن متهم مي‌كنند ولي خود بالاترين متهم تروريست هستند.    
 
رحيميان با اشاره به سخنان امام خميني (ره) بيان داشت: با توجه به مفاهيم قرآن نفاق جرياني است كه از گذشته بوده و اكنون نيز هست و بايد مراقب جريان نفاق بود كه به ظاهر دم از اسلام مي‌زنند و ضداسلام عمل مي‌كنند به طوري كه منافقين اهداف و مواضع خود را در جهت خط امام اعلام كرده و خلاف ادعاي خود برخورد مي‌كنند.    
 
نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد با توجه به بيانات رهبر معظم انقلاب افزود: امروز براي شناخت منافقين و جريان نفوذ كه خطري بزرگتر از كفر است نشانه واضحي وجود دارد، چنانچه افراد و گروه‌ها به دشمنان صريح نظام، كه در جهان و راس آن آمريكاست پناهنده شوند و مورد حمايت آنها قرار گيرند منافق تلقي مي‌شوند.
 
وي در ادامه اظهار داشت: منافقين بايد عزت خود را در دوستي و رضايت خدا جستجو كنند، در حالي كه مشاهده مي‌كنيم آنها عزت خود را در همكاري با دشمنان مي‌بينند.    
 
رحيميان تصريح كرد: تروريست‌ها حزب‌الله و مقاومت را به گونه‌اي منفي القا مي‌كنند و بايد مراقب تبليغات آنها باشيم تا نتوانند با شعارهاي دروغين خود از اعتماد مردم سوء استفاده كنند.    
 
نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد با توجه به فرمايشات امام (ره) گفت: اگر آمريكا از شخص يا گروهي تعريف كرد بايد براي او عزا گرفت چرا كه براي مرده عزا مي‌گيرند و اگر كسي مورد حمايت دشمنان قرار گيرد نشانه حماقت او است.
 
وي افزود: در عملكرد دشمن بغض و كينه عليه اسلام ناب موج مي‌زند اما آنچه در سينه خود نسبت به مسلمانان دارند بسيار فراتر از اقدامات خصمانه آنها است.
 
نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد اضافه كرد: در عرصه پيشرفت تكنولوژي، علمي، انتخابات، هر دستاوردي كه توسط فرزندان انقلاب كسب گردد آنها موضع‌گيري كرده و آنرا كوچك مي‌شمارند و اين موفقيت آنها را به حساب نمي‌آورند.
 
وي در ادامه با توجه به فرمايشات امام خميني (ره)‌ گفت: هرگاه مشكلي توسط گروه كوچكي در نظام ايجاد شود و وحدت جامعه را دچار مخاطره كند، و همچنين هر مسئله‌اي كه براي ما مفسده باشد آنها را خوشحال مي‌كند، بنابراين بايد به هوش باشيم و در مسيري قرار بگيريم كه موجب شادي و رضايت خدا، شادي رهبري و ارواح طيبه شهدا شويم و مصلحت نظام و انقلاب را در نظر بگيريم.
 
رحيميان افزود: دستاوردهاي مهم 17 هزار شهيد ترور، بيداري و بصيرت مردم در قبال عمليات تروريست‌ها را رقم زده و همانطور كه امام راحل فرمودند؛ اگر ما را بكشيد قدم‌هايمان استوارتر مي‌شود.
 
نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد در پايان خاطرنشان كرد: سيستم اطلاعاتي و امنيتي كشورمان بسيار قوي عمل مي‌كند،‌ در اين تلاطم دنيا كه اكنون تروريست‌ها و دشمنان با اهداف خصمانه خود قصد دارند تا جايگاه ايران اسلامي را در اذهان عمومي تخريب كنند،‌ سيستم اطلاعاتي و امنيتي ما امن‌ترين وضعيت را در شرايط كنوني رقم زده است.   
 
انتهاي پيام/ 
برچسب ها: تروریست ، ایران ، غرب ، شهدا ، رجایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.