پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شیرازه تیم فولاد خوزستان بعد از دریافت گل زود هنگام از پرسپولیس از هم باشید و این تیم خوزستانی شکست سنگینی مقابل پرسپولیس متحمل شد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیسی ها بعد از به ثمر رساندن دو گل زود هنگام از لحاظ روحی و روانی تقویت شدند و با یک ارائه بازی منطقی برد پرگلی را مقابل فولاد خوزستان به دست آوردند.

درخشان در ادامه تصریح کرد: سرخپوشان جنگنده و دونده مقابل فولاد خوزستان ظاهر شدند و مستحق برد هم بودند هم چنین فولادیها اشتباهات زیادی داشتند و هماهنگ در بین سه خطوط این تیم وجود نداشت به هر حال فولاد با روزهای خوبش فاصله داشت.

وی درباره تحول پرسپولیس در بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: علی دایی تغییرات عمده ای برای این بازی صورت ندارد اما یک مقدار در نحوه بازی پرسپولیس این تغییرات تاثیرگذار بود حضور رضا حقیقی و امید عالیشاه  در این بازی باعث استحکام خط مینی پرسپولیس شد.

درخشان درباره تاثیر برد پرسپولیس برای بازی دربی گفت: طبیعی است که این برد از لحاظ روحی و روانی باعث تقویت بازیکنان پرسپولیس برای بازی دربی خواهد بود. به هر حال بازی دربی خاص و ویژه است و هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی آماده تر باشد برنده بازی دربی خواهد بود.

وی درباره عدم حضور امید عالیشاه در بازی دربی افزود: به نظرم داور می توانست کارت دوم را به عالیشاه ندهد اما وی تصمیم عجولانه گرفت و با دادن کارت دوم باعث اخراج بازیکن شد.

عالیشاه بازیکن تاثیرگذار برای پرسپولیس است اما بازیکنانی هستند که بتوانند جایگزین مناسبی برای عالیشاه در بازی دربی باشند.

درخشان درباره احتمال حضور خلعتبری در بازی دربی گفت: خلعتبری از مسابقات لیگ برتر دور بود به خاطر همین نمی تواند زیاد در بازی دربی تاثیرگذار باشد.

وی در پایان درباره عملکرد تیم پرسپولیس تا هفته هفتم لیگ برتر گفت: پرسپولیس این هفته عملکرد خوبی داشت و امیدوارم این روند در هفته های بعد ادامه یابد به هر حال علی دایی باید اشکالات تیمش را برطرف کند تا در  بازی های خارج از خانه هم بتواند نتیجه بگیرند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 3 بر 1 توانست مقابل فولاد خوزستان پیروز شود و با کسب 13 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

برچسب ها: درخشان ، دایی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار