رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو گفت: مشکل ما نداشتن اسپانسر و عدم شناخت مردم از ورزش جودو است.

غلامحسین علمی رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هفته دم از سومین دوره لیگ نوجوانان کشور روز جمعه هشتم شهریور ماه در سالن شهید افراسیابی تهران با حضور 21 تیم برگزار شد که در پایان از گروه A به ترتیب تیم های آینده داران پارسی، موسسه مالی اعتباری میزان  و روانکار سما تک و از گروه B تیم های نیروی مقاومت، هیات جودو البرز و هیات جودو چناران به ترتیب در مکان های اول تا سوم این رقابت ها تا پایان هفته دوم قرار گرفتند.
 
وی در ادامه بیان کرد: سومین دوره لیگ نوجوانان جودو را با نام آینده سازان المپیک آغاز کردیم که هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد رقابت سالم بین ورزشکاران و تیم ها، کشف جودوکاران مستعد جهت تقویت تیم ملی و تداوم آمادگی جسمانی، روانی و فنی جودوکاران در طول سال و بالا بردن سطح دانش مربیان  و داوران و کسب تجربه بیشتر در مسابقات و فراهم نمودن بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در جودو و حمایت از باشگاه هاست که در این راستا 400 جودوکار در قالب 21 تیم در این رقابت ها حضور دارند که در 2 گروه A, B قرار گرفتند.
 
غلامحسین علمی در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر زمان برگزاری هفته سوم لیگ و روز اختتامیه تصریح کرد: هفته سوم لیگ و روز اختتامیه تصریح کرد: هفته سوم لیگ در تاریخ 5. 7. 92 برگزار می شود و روز اختتامیه که در تاریخ 18.7.92 برگزار خواهد شد 3 تیم اول گروه A با 3 تیم اول گروه B دیدار خواهند کرد.
 
وی همچنین اظهار داشت: در تاریخ 22.6.92 نیز مسابقات نونهالان کشور را در ورزشگاه افراسیابی برگزار خواهیم کرد و جام حذفی نیز در تاریخ 27.6.92 برگزار می شود ولی تیم ها باید تا قبل از 15.6. 92 اعلام آمادگی کنند که از ادارات کل و اسپانسرها  و هیات های جودو تقاضا دارم که تیم ها را حمایت مالی کنند  تنها مشکل ما نداشتن حامی مالی و عدم شناخت مردم از ورزش جودو است.
 
علمی در پایان از صدا و سیما به دلیل پخش مستقیم رقابت های لیگ تشکر و ابزار امیدواری کرد که این رند ادامه پیدا کند و صدا و سیما رقابت های جودو را پوشش دهد.

برچسب ها: سازمان ، لیگ ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار