مربی اسبق تیم فوتبال استقلال که اکنون هدایت دروازه بانهای سرخپوشان را برعهده دارد تصمیم گرفته تا روز دربی برای کاهش حاشیه ها در این خصوص هیچ صحبتی نداشته باشد.

بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی روز گذشته این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: به نظر من شاهد بازی خوبی بودیم بچه ها پس از شکست در تهران مقابل نفت هم دل و هم قسم شده بودند تا با کسب پیروزی در این بازی با روحیه بالا به استقبال شهرآورد بروند.

وی در ادامه افزود: گل دقایق ابتدایی ما فولادی ها را غافلگیر کرد و آنها در ادامه نتوانستند آن طور که برنامه ریزی کرده بودند روند تاکتیکی شان را در زمین مسابقه پیاده کنند خدا را شاکریم که توانستیم با سعی و تلاش بچه ها به این 3 امتیاز مهم دست یابیم.

مربی دروازه بان های پرسپولیس در خصوص گلی که نیلسون در دقایق پایانی دریافت کرد اظهار داشت: دیشب شریفات توانست یکی از بهترین گل های لیگ را به ثمر رساند و واقعا مهار آن توپ برای هر دروازه بانی مشکل بود در کل از عملکرد هر 4 دروازه بان تیم رضایت کامل داریم و نیلسون علی رغم دریافت این گل در بازی های گذشته عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به جا گذاشته است.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس جمعه شب توانست در ورزشگاه آزادی در حضور تماشاگران با نتیجه 3 بر1 فولاد خوزستان را مغلوب کند و به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند. /آق

برچسب ها: گل ، غلامپور ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار