آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو در حال بررسی است تا به غیر از ضوابط خدمات پس از فروش، شرایط فروش خودرو نیز در آن لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در دستور العمل جدید، استانداردها و ضوابط فعالیت نمایندگی های عرضه خودروهای داخلی و وارداتی تعریف شده که براساس آن نمایندگی ها موظف هستند از هر خودرویی که به فروش می رسانند، یک مدل را در نمایندگی در معرض دید مشتری قرار دهند تا خریدار بتواند آن نمونه را تست و در محدوده معینی رانندگی بکند.

در این دستور العمل ویژگی ها و شرایط فضای نمایشگاهی برای نمایندگی ها قائل شده است، یعنی میزان نور در نمایندگی در حدی باشد که خریدار دید کافی نسبت به خودرو داشته باشد و همچنین رنگ بندی خودروها باید از طریق استند به رویت مشتریان برسد.

شایان ذکر است، با اجرایی شدن این دستور العمل سطح خدمات نمایندگی های عرضه خودروهای داخلی و وارداتی در کنار رضایت مشتریان افزایش می یابد و این در حالی است که در حال حاضر هیچ یک از این خدمات در نمایندگی ها وجود ندارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ضوابط ، نمایندگی ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار